2012. május 31., csütörtök

Látogatás a Vasúttörténeti parkban

Életemben először én is eljutottam végre a vonatok országába! Nagyon szeretem őket, szívesen nézem amikor Vácon az állomásra megyünk, hogyan indulnak és érkeznek a vonatok. Így én is nagy izgalomban voltam mikor anya ébredés után bejelentette, hogy május utolsó szombatján a Vasúttörténeti parkba teszünk kirándulást.
A kisvonat egyből elvarázsolt és alig vártam hogy felüljünk rá. Nagyon élveztem, ez a fotón is látszik, szívesen mentem volna rajta még vagy 4-5 kört. :D
Utána gyalogosan is bejártuk az útvonalát. Nasiztunk a tó partján, bekukucskáltunk a barlangba, amin keresztül haladt. Aztán felmásztunk egy vasúti felüljáróra is és elmentünk a hajtánypályához, ahol igazából kipróbálhattuk együtt a hajtányozást. Én anya ölében ültem, Kristóf apával szemben és úgy ment a hajtányunk mint a golyó, a pályán! :D
Felmásztunk pár vonatba, mozdonyba is és megnéztük belülről őket.  A vonatmakettek is nagyon tetszettek, élvezetettel néztem ahogy eltüntek a kis vonatok az alagútban, hogy aztán felbukkanjanak egy másik részén a pályának. Persze a játszóteret is ki kellett próbálni, ahol csúszdáztam, hintáztam, mászókáztam kedvemre, és a fordítókorongról sem maradtunk le apával és Kristóffal. :)





Nagyon kellemes délelőtt volt, nem is akartam hazamenni. De úgy elfáradtam, hogy a haza úton nagyon hamar elnyomott a buzgóság. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése