2011. szeptember 19., hétfő

Nyárias napok, kirándulások, mamázás.

Kedden szuper napom volt, el volt tőlem mindenki halva, hogy milyen szófogadó és aranyos vagyok.. Anyu mondta is utána papának,hogy hát még nem vagyok 3 éves.. 3 év előtt mind a 3 unoka egy angyalka volt a nagyiéknál, csak utána nyílt ki a csípájuk.. majd az enyém is ki fog.. :D
Minden esetre én élveztem a napot, Kristóf pedig addig anyával kirándult, na meg az ovisokkal. Mamáék is élvezték hogy én ott vagyok, délután pedig Kristóf és anya meg apa is befutott és együtt töltöttük kint a délutánt.

Voltunk a dunaparton, a hajós játszótéren, keresztanyuéknál is leragadtunk péntek délután a szobába és nem akartunk a szép időben kimenni, inkább bent játszottunk szépen.
Szombaton pedig délután kirándulni mentünk Pestre. Végre szerencsénk volt és az idei nyár után sikerült egy olyan hajókirándulást megejtenünk ahol nem szakadt az ég a nyakunkba - mint a Tisza tavon - vagy nem úszott el előttünk a hajó.. Nagyon tetszett a Duna, élveztem is a hajókázást, bár már a második felében - 1 órás volt az út - többször kérdeztem, hogy mikor szálunk ki végre. Utána pedig elsétáltunk a Lánchídhoz, ahol Kristóf sok érdekes dolgot látott, ami engem annyira nem kötött le, de a siklórepülő nekem is nagyon tetszett és élveztem hogy én is beülhetek és kipróbálhatom. Kristóf ült előre, én hátra, és azt viszont zokon vettem hogy én nem ülhettem előre. De anya elmagyarázta, hogy hol az a pilóta vezet aki elől ül hol az aki hátul, úgyhogy mind a két hely egyforma, így abbahagytam a nyafogást. A Duna corson sétáltunk vissza az utóhoz és 8 óra volt már, sötét mire hazaértünk. MEgmelegítettük anya nagyon fini mézes-mustáros gombóckáit és a tésztát és belakmároztunk belőle vacsorára. 9 óra is volt mire elaludtunk, de szuperságos nap volt.

Vasárnap vásárban voltunk ami szintén nem volt a kedvenc időtöltésem, főleg hogy semmi sem kaptam... :( de azért sikeresen túléltem. Főleg hogy egy kisbabát is megsimogathattam. Utána pedig mamáékhoz mentünk akik szintén a vásárban voltak, úgyhogy én meg Kristóf az udvaron játszottunk, apa szerelt, anya pedig befejezte az ebédet. A húsleves nagyon fini volt, de a rántott husi nekem nem jött be, pedig a többiek szerint nagyon fini volt a krumplipürével és a vegyes salátával. Délutánra pedig dédi kakaóscsigát meg almáspitét készített, amiből még vacsira is jutott.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése