2011. szeptember 28., szerda

Vendégek, mamázós napok


A múlt hét is a szép idő jegyében telt, így igyekeztünk sokat kint lenni. Játszótereztünk, mamáéknál voltunk. Bár nekem lassan kezd elegem lenni a kinti létből. Szerdán egész délelőtt nem voltam hajlandó az udvarra menni mamáéknál. Bent akartam játszani a lakásban. Csak délután, mikor Kristóf is megjött akkor zavart végül ki anya az udvarra és ő is meg mamáék is kijöttek, így már elvoltunk mi is odakint.

Pénteken felköszöntöttük délután apát a születésnapja alkalmából. Anya fini rácsos almásat meg szilvás sütikét csinált, azt ettünk ünneplés képpen, na meg desszertnek apa csokiját. :D

Szombaton Kristóf és apa kirándulni voltak az ovival és már jó késő volt mire hazaérkeztek, úgyhogy mi anyával kettesben voltunk. Én játszottam, zenét hallgattam, anya pedig készítette apa tortáját a másnapi ünnepségre, meg egy tepsi mézes-vaníliás süteményt is sütött. Közben kiderült hogy a zselatin elfogyott itthon, úgyhogy még fel is öltöztünk és leszaladtunk a városba. Aztán a délután már csak nyűglődéssel telt, anya leült mellém kirakózni, rajzolni, játszani,mert nagyon untam már magamban a játékot.

Vasárnap délelőtt sült a sajtosrúd anya rámolt, mi meg apával leléptünk biciklizni. Jó nagy utat megtettünk a városba és már fél 12 is elmúlt mire megérkeztünk. Aludtunk egy nagyot, és mire én felébredtem már mamáék is itt voltak, és nem sokra rá megjöttek Keresztanyuék. Aztán befutottak Lacusék - őket nagyon vártam a kicsi Titus miatt, aki a jövő hónapban lesz 1 éves, és már nagyon ügyesen sétált - később Simák papa is megjött. El is újságoltam neki egyből,hogy mi lesz a jelen az óvodában. :)

A szobatisztaságom töretlen, úgyhogy anya úgy érzi már nem fogja elkiabálni magát. Néha előfordulnak balesetek. A múlt héten kakilni voltam, aztán 5 perc múlva még egy adagot nyomta, de azt már a bugyiba sikerült.. Pisilés is néha-néha a szőnyegen köt ki.. (az elmúlt 4 hétben 2x), de a legtöbbször ügyesen szólok, visszatartom és abszolult semmi gond velem. És büszke vagyok magamra, hogy ilyen okos nagylány vagyok már. A déli alvásból is a legtöbb esetben száraz pelussal kelek, és az éjszakai pelenkáim a 7 éjből 5x tiszták.. Anya és apa is nagyon büszke rám, és Kristóf is folyton megdicsér, amikor hallja hogy a wc-be pisilek. A bili sem akkora favorit már, a legtöbbször - mivel én dönthetem el, és mivel már a wc-re is egyedül fel tudok ülni - nem a bilit választom és nem abban végzem a dolgom.
Mostmár anya csak a cumi történetét várja, hogy arról mikor mondok le és adom oda egy picibabának.. Egyenlőre még nem nagy hajlandóságot mutatok, de anya eldöntötte, hogy nem is fogja erőltetni.

Hétfőn anya keresztanyuékkal ment a nagykerbe vásárolni, így apát Kristóf vitte már 7 előtt az oviba, és 7-re itt is volt keresztanyu értünk. Én mamáéknál reggeliztem és angyali lányka módjára eljátszottam még mama vasalt,meg rendet rakott, varrt. :) Délben aludtam egy nagyot,mert azért az az ébredés nekem korai volt, utána pedig már anyával kiegészülve folytatódott a délután az udvaron. Kristóf ezúttal nem jött utánunk ovi után,mert apa ment érte és mentek a zeneiskolába a foglalkozásra. Mire pedig hazaértek este mi is itthon voltunk és az asztalon várta tesót is a vacsora.

Tegnap délután biciliztünk egy jó nagyot a városban, egészen a dunapartra lementünk, ahol játszótereztünk is egy kicsit, aztán kerülővel vissza, mert itt nálunk az egész belváros fel van túrva, és anya nagyon utálja! :( Igyekszik elkerülni ha csak lehet. Nem elég a szmog meg az autók zaja, most még a munkagépek meg a por is.. ..

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szobatisztasághoz :) Ez nagy dolog! A cumi meg a másik ilyen dolog, de amint olvastam egy régebbi bejegyzésedbe nálatok nem gond a cumi az oviba. Hogy állsz Kristóf iskola keresésével?
    Anna, Máté, Móni

    VálaszTörlés