2011. június 2., csütörtök

KORONA és Pumukli


Bizony anya, jó régen nem jártál már a naplóm felé.. na de ilyet!!!

Pedig azért történnek dolgok. Leginkább ami a kis életemet érinti, hogy valóban úgy néz ki, még nem kerülök oviba, anya itthon marad velem. Voltak más verziók is, de egyrészt nem talált anya eddig még munkát, másrészt pedig nem tudná az én elhelyezésemet megoldani ha nem Vácon talál állást magának... A másik nagy dolog, hogy a héten megtörtént az első szülői értekezlet is az óvodában, ahova januárban várnak szeretettel Klári óvónéni és Szilvi óvónéni. A dadusnénim pedig Erzsike néni lesznek. Egyenlőre a csoport 18 főből áll, belőlük sokan előfelvételisek (7-8 gyerek) mint én, akik majd csak év közben fognak csatlakozni. Viszont a jelem már meg van. Anya egy KORONÁT választott ki a számomra, és a Pumukli csoport lesz az én csoportom. :) Anya izgatottabb mint én, de már én is sokat emlegetem, hogy ha 3 éves leszek megyek óvodába. Hát nagy várakozással tekintünk elébe.. de addig még igyekszünk kihasználni ezeket a ritka pillanatokat, heteket és hónapokat, amik nem térnek vissza már soha többé!

A múlt héten 2x is voltam mamáéknál, ahol jókat játszottam és nagyokat aludtam délben. JÁrtunk játszótéren, voltunk fagyizni is, meg vittünk a temetőbe virágot mamáék kertjéből. Apa sokat dolgozott, kevesebbet láttuk mint az elmúlt hetekben, de azért volt ideje mesélni és hancúrozni velünk 1-1 estén.

Ma pedig megkaptam a 2. kullancs elleni oltásomat is. Jövő márciusban kell egy emlékeztető oltás még, de már mehetünk nyaralni, mert a védettség adott.. A bárányhimlő ellenit pedig eldöntötte anya,hogy januárig be fogja adatni nekem. Kristófra is vár még egy szuri ez ügyben.

1 megjegyzés: