2011. június 11., szombat

A hét történései..

Hétfőn Kosdon voltunk a mamáéknál már reggeltől és együtt,mert Kristófnak nem volt ovi. Viszont az időjárás nagyon gonosz volt,egész nap csak esett, így az udvari játékot nem volt alkalmunk élvezni. Helyette bent játszottunk,meg rosszalkodtunk. Mert délutánra, mikor is anya meghozta Lilit, nagyon elevenek lettünk, és alig bírtak velünk az ősök. De azért játszottunk egy jót. Anyával legóztunk is, főzőcskéztünk, dominóztunk, babáztunk.

Kedden a sószobában voltam anyával délután, délelőtt pedig a szokásos piaci körünket ejtettük meg. A sóból hazafele viszont jól bőrig is áztunk, pedig kb. 5 percre lakunk csak. Anya még szerencse hogy betette az esőkabátomat, így csak ő ázott meg szegény, nekem kutya bajom sem lett.. :) A hét többi napját, délutánját nagyjából itthon töltöttük,mert elég vacak időjárás volt, és mindig esett valamikor, így minden vizes volt. Pénteken anyával elmentünk a magyar utcába vásárolni miután Kristófot elvittük az oviba,mert esett az eső és autóval kellett mennünk úgy is.

Ma pedig kezdetét vette a hosszú hétvége, és apa is velünk van 3 napig aminek nagyon örülünk. Így a reggeli kényelmes ébredés és készülődés után elindultunk Pestre a Vajdahunyad várába, hogy játszunk egy jót... Bár én még kicsi voltam sok játékhoz amit kínáltak nekünk, de Kristóf nagyon élvezte, sok játékkal játszott. Így szét is váltunk, anya ment Kristóffal én meg kint az udvaron az ugráló és játszó birodalomban kötöttem ki apával. Meg szerettünk volna nézni még sok mindent, de már nem maradt rá idő,mert így is elmúlt 1 óra mire haza indultunk.

Itthon aztán egy nagy tányér lencsegulyás után aludni is tértem két óra körül és 4 órakor ébresztettek anyáék.
A délutánt már itthon töltöttük, anya megsütötte a fini cseresznyés lepént. Ettünk gyümit, aztán vacsira a lepényből egy nagy pohár tejcsivel, nagyon fini volt. Néztünk Thomast, játszottunk anyákkal a Beszélő Monopoly játékkal, és én is segíthettem és részt vehettem a játékban ami nagyon tetszett. Közben meg azt tervezgettük,hogy holnap újra bemegyünk, és bár már nem hajlandók anyáék újra az ugráló várra borsos összeget kifizetni, de Várat a sok játékkal, a parkot, a csónakázótavat érdemes lenne felfedezni és birtokba venni újra... Hát majd még reggelig elválik,,hogy megvalósulnak-e a tervek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése