2011. június 12., vasárnap

Dupláztunk, de még így sem láttunk mindent..

Bizony, végül ma reggel is bementünk a Városligetbe. Egy játszótéren kezdtünk, kicsit bemelegítve, aztán megnéztük a kacsákat a tavon, na meg az alkotásokat is amit a vállalkozó szelleműek csónakból is megcsodáltak. Elsétáltunk a Hősök teréhez is, majd vissza a híd másik oldalán az árnyat adó hűs fák közé..





És ismét belevetettük magunkat a forgatagba. Sokkal többen voltak mint tegnap, de még így sem volt hatalmas a tömeg. Találtunk egy szupi termet, ahol több szőnyegen is folyt több féle játék. Na én persze nem a barbikhoz és a lányokhoz telepedtem le, hanem Kristóf után mentem és autóval,meg vonatokkal játszottam. Aztán szereztem egy kis kendőcskét, és abba csomagoltam ajándékokat. Ez alatt anya is lelépett és zacsikba csomagolt ajándékokkal tér vissza. Engem annyira nem izgatott a zacsik tartalma, de szerencsére Kristófot sem, akinek rejtett 1-2 névnapi meglepit a csomag.



Majd 1 óra fele anyáék elfáradtak és így a tó mellett sétálva visszaindultunk az autónkhoz és hazafele vettük az irányt. Itthon várt a lencsegulyás és a tarhonyás-zöldbabos husi amit befaltunk mind a kovi ubival.. Bár én nem..mert ez már anya észre vette hogy a savanyúságok és a savanyú dolgok nekem nem jönnek be, de a többi nekem is ízlett. És 2 órára már aludtam is.

Ma ismét 4-ig tartott a csendes pihenő, anya akkor vetett véget neki.. De ennek örömére még háromnegyed 9kor kuvikkoltunk..

Holnap pedig mamáéknál folytatjuk a pünkösdölést és dédi fini lángosával fogunk megtelni ebédkor! :D

1 megjegyzés:

  1. Fincsi lángos! Azt mi is szeretjük :) Sajnos mi most lemaradtunk a játékkiállításról :(
    Anna, Máté és Móni

    VálaszTörlés