2011. május 13., péntek

Hiszti a porondon..



Ismét a menő elfoglaltságom az,hogy anyáék, de főleg anya idegeit cincálom... REggel, mindjárt ébredés után, hogy tutira magához térjen - ha háromnegyed 6-tól esetleg nem sikerülne, amikor is Kristóf kel - mire az ovit és a piacot vagy a boltot megjárjuk.. Addigra túl vagyok 2-3 nagy műsorszámon.. Bár az elmúlt napokban ritkultak talán, de a hét nagyon durván kezdődött és anya nagyon ki volt akadva.. :s

Hétfőn és szerdán is mamáéknál töltöttük a napot ketten anyával. Volt nagy játszás kint az udvaron. Bár hiányzott a társaság mellőlem, mert szerdán sokat nyekeregtem és szenvedtem, nem tudtam lefoglalni magam. Anya átrámolta az egész két nagy szekrényt, amibe nekünk gyerekeknek került eddig a kinőtt ruhája.. El szeretné adni ami jó belőle, a többi meg megy a szegényeknek,mert már mamával nem férnek el. És hát anya is kacsingat az dolgozó nők élete felé - bár nem maradéktalan lelkesedéssel - és lassan el kellene rendezni a padláson letétbe helyezett könyveit és jegyzeteit is valahol.
De azért én bicóztam, motoroztam, homokoztam és hintáztam is. Délben nagyokat aludtam és délután folytatódott tovább a játék már Kristóffal kiegészülve,mert addigra anya meghozta őt is az oviból és apát is. Hétfőn délelőtt jobban telt az idő,mert akkor Lili volt a társaságom és egészen jól megértettük egymást.

A csütörtök délutánt keresztanyuéknál töltöttük. Játszottunk egy kicsit bent Lili szobájában aztán a nagyok az utcára vetették magukat,mert előkerült keresztapu két moszkvicsa, és így mind a ketten tudtak tekerni. Én is kipróbáltam, apa tolt kicsit, aztán inkább átpártoltam a motorra és a babakocsira. Majd a szomszéd nénivel beszélgettem, de csak addig még a nagy kutyusa a teraszon fel nem állt hogy inni menjen.. Történt ugyan is néhány hete, hogy mamáéknál nem figyeltek rám a felnőttek és Rocky megkörnyékezett. Szegény kutya, csak odasétált és odanyomta az orrát finoman az arcomhoz hogy megszimatoljon. De én olyan ordításba kezdtem és remegtem.. Azóta minden kutyától nagyon félek, pedig előtte nem volt ez ennyire jellemző.

Ma pedig délután Anikóval játszottam a szomszédban,mert anya és apa hivatalosak voltak - mamáékkal együtt - Kristóf anyák napi és egyben évzáró műsorára az oviba. Utána pedig folytattuk a játékot itthon. Kicsit videókat néztünk a neten, hancúroztunk anyával,majd előkerült egy nagy kupac gyöngy és gyöngyfűzésbe kezdtünk. Kristóf egyedül, én pedig adogattam anyának amit kért és anya készített nekem egy nyakláncot. :D Utána pedig már itt is volt a vacsi idő, amit már apa nélkül töltöttünk el, mert sajnos az autón újabb szerelnivaló akadt, és a megvett alkatrészekkel apa elment egy ismerőséhez, hogy kicserélje ezeket a kocsinkon. Jövő hónapban megyünk nyaralni, és itt az ideje, hogy minden rendben legyen addigra az autóval.

Sajnos holnap apa dolgozik, jó sokáig, de délelőtt nem fogunk unatkozni,mert Lili is itt lesz nálunk, a délutánra meg anya biztos kitalál valami érdekeset. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése