2011. május 7., szombat

Futóbringám története



Anyáék szerint kicsi az a motor nekem már, és hát furán is festek rajta, hiába is rózsaszín. Így a fejükbe vették,hogy bár sem Kristófnak sem Lilinek nem volt, de nekem vadásznak egy használt futóbringát. És el is jött az alkalom.. Az egyik kedves blogos ismerősünk árulta iker lányai biciklijét és szerdán apáék - miután bennünket keresztanyuék gondjaira bíztak - elmentek érte Pestre. Apa megigérte,hogy majd rendbeszedi egy kicsikét, de nekem így is bejött.. TEgnap a dunaparton mint a nagyok mentem vele. A végén már a rámpáról szaladtam lefele apa karjai közé.. :D

Egyébként a hetünk kellemesen telt. Élveztük a szép napos időt, még ha a reggelek kicsit csípősek is voltak. Kedden délután még egy kiadós esőt is kaptunk a nyakunkba. Motorral mentünk az oviba délután, aztán mikor apa is befutott mi kint maradtunk az udvaron. Mert Kristófnak zeneovis bemutatója volt és anya arra ült be. És mire ennek vége lett, odakint szakadt az eső.. De szerencse a szerencsétlenségben, hogy anyának volt egy ilyen megérzése, így a kettőnk esőkabátját a hóna alá csapta mikor megindultunk otthonról. Így felkaptuk az esőkabátot és megindultunk az esőben. A motor apa hóna alá került én meg fogtam anya kezét és battyogtunk hazafele. Kristóf meg elöl a rollerral esőkabátban.. :D Nagyon élvezte.

Szerdán délután keresztanyuéknál is jót játszottunk. Először uzsiztunk, majd bent a szobában játszottunk egyet. Aztán mikor megjött keresztapu kimentünk a ház elé az utcára. Motoroztunk, bicikliztünk és moszkvicseztünk. Bár engem még tolt keresztapu,mert a lábam nem ért oda a pedálra, de nagyon élveztük. Keresztanyuék meg nagyon elfáradtak. Mondták is apáéknak, hogy minden tiszteletük az övék, amikor beválallják Lilit és három gyerekre vigyáznak fél napokat. :D

Tegnap délután pedig a dunapartra mentünk le ovi után. Délelőtt bejártuk a fél várost,mert anyának ezer dolga akadt, majdnem 11 óra volt mire hazaértünk. Délután viszont apa leengedte végre az ülését a bicómnak, és a kerekeket is felfújta, úgyhogy kipróbálhattam.Na meg mászókáztam sokat és élveztük a jó időt.

Egyetlen dolgot nem élvez anya, hogy mostanában napi 4-6 kiadós cirkuszom van ismét... A haja égnek áll,mert bármit is csinál, mond tesz, bárhogy.. a vége hogy a fenekemre kell ütnie, hogy befejezzem az égtelen üvöltést és fetrengést.. Azaz hogy akkor nem fejezem be, hanem még hangosabb fokozatra kapcsolok, de olyankor elég ha egyszer mondja, hogy Maja... és aztán hüppögve elvonulok.. :S A héten vagy 2 reggelünk is úgy indult hogy mire kiértünk az oviból már 2 ilyen cirkuszon voltam túl és anya fohászkodott,hogy jöjjön már el az este... :s

Ma pedig apával töltöttem kettesben a délutánt, mert anya és Kristóf szülinapi partira mentek Hangáékhoz. Voltunk a biciklivel a temetőben, Gizella névnap alkalmából elültettük a virágot a Simák mama sírjára. Aztán bicikliztünk, ettem tejszínhabot, apa pedig fagylaltot. Nagyon jó kis délután volt.. És itthon már meg is vacsiztunk,mire anyáék hazaérkeztek. Most pedig már alszunk,mert holnap délután pedig Keresztanyu névnapját (Tímea) ünnepeljük meg.

3 megjegyzés:

  1. Szeretnénk képet a "bicajos" lányról :)))
    Anna, Máté és Móni

    VálaszTörlés
  2. Szia drága Majácska!
    Hihetetlen nagy lány lettél, elképesztően sokat nőttél, amióta nem láttunk!! Gyönyörű kislány vagy, apukádnak majd nagyon kell Rád vigyáznia :)
    Sok puszit küldök Neked anyukámmal együtt :)

    VálaszTörlés
  3. Jol nezel ki a bringadon:)
    Nalunk is van hiszti, de mennyi!!!!!!!! Anya lassan elad, mert nehezen birja idegekkel.
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés