2011. május 21., szombat

Apa munkahelyén jártunk

A hetünk több kevesebb sikerrel eltelni látszik.. Sok volt megint a hiszti. Anyát megörvendeztettem egy Széchenyi utcai óriás cirkusszal is, amikor biztos még a lakások ablakából is bennünket néztek.. :s Voltam a sóban is kedden, apával még anya meg Kristóf elmentek a könyvtárba. Már nem jártam ott 3 hete és gondolta anya néha-néha nem árt 1-1 alkalom, bár jelenleg nincs baj.. Csupán annyi,hogy a téli folyamatos nátha következménye, hogy teljesen szájlégző lettem. Az istennek nem akarom az orromon a levegőt venni, pedig teljesen tiszta és nincs eldugulva. Anya már a ragtapaszt is elővette és a héten párszor mondta itthon hogy beragasztja a szám.. Én meg mondtam hogy ragassza.. Aztán mászkáltam 4-5 percig úgy, majd megigértem,hogy az orromon veszem a levegőt és anya levette. Aztán egy darabig sikerült is a szám csukva tartani.. Előbb-utóbb csak eljutunk odáig, hogy visszatérünk a rendes légzéshez.
Voltunk a főtéren is játszani, én bicóztam és mászkáltam a rom-falakon. Nagyon meleg volt, anya sült a padon, úgyhogy nem maradtunk túl sokáig.

Csütörtökön miután Kristófot oviba vittük, vásároltunk egyet a diszkontban, aztán pedig mamáékhoz mentünk. Tiszta nyári idő volt úgy rövidnaciban már is az udvaron találtam magam. Kissé nem találtam a helyen így egyedül, mászkáltam be a felnőttek után, de összeségében jól elvoltam és kellemesen telt a nap. Délután csatlakozott Kristóf és Lili is és nagyon jót játszottunk. Vacsiztunk is finit, így itthonra már csak a fürdés és egy mese maradt, aztán irány az ágy.

Ma pedig családi nap volt apa munkahelyén. Nekem már tegnap elmesélte anya ma hova megyünk, mondtam is hogy "hurrá" :D
Reggel elmentünk a gyárba, és végignéztünk mindent ami érdekes volt. Dolgozó gépeket is láttunk,mert az egyik csarnokban folyt a munka.



Aztán megnéztük apáék birodalmát is. Az asztalt ahol apa dolgozik, a homokfújó gépet, felpróbáltuk a pajzsát.





Aztán átmentünk a sportpályára ahol aztán ment a játék. Megnéztük a mazsorettes lányokat, aztán kipróbáltuk mind a 3 ugráló várat. Fel is másztam egy bácsi segítségével és le is csúsztam a nagy csúszdán. És én is végigcsináltam ám a 7 próba 8 állomását. Anya nagyon büszke volt rám. Kicsi létemre kis ügyesen. Voltak feladatok amit könnyítve oldottunk meg mi kicsikék, de nagyon kis kitartóan és ügyesen. Anya egy karkötőt is készített nekem, Kristóf pedig egy bőr karláncot. Kaptam a végén én is egy kicsi labdát, azaz választottam magamnak egy rózsaszínt. A babgulyás annyira nem ízlett, meleg is volt, így a batyuból nekem több fogyott.

Hazafele indulva pedig még egy rendőrautóba is beülhettem és kipróbáltam a villogóját és a szirénáját is.
Nagyon élveztem és nagyon jót aludtam utána, fél 4kor ébredtem,annyira elfáradtam.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Szóval ezt a szirénát hallottam?
    Én ugyanis az optofittal szembeni egyik 10 emeletesben lakom és láttam és hallottam, hogy nagyon jó hangulat van. Voltatok az oviban is? Oda jár(t) Rami lányom is, csak mivel sokat vagyunk betegek, így inkább már szeptemberben viszem.

    Ui.:Ha nem gond, szoktalak titeket olvasni, de nem igen írok hozzá szólást.
    Puszi: Dorottya

    VálaszTörlés
  2. Miért lenne gond. :D Örülünk neki Dorottya.. Igen, biztos hogy ezt a szirénát hallottátok. Az ovi kertjében nagyon aranyos ovónénik vezényelték le a 7 próba különböző állomásait és kipróbáltuk a játékokat is. :) Élveztük. :)
    Puszi

    VálaszTörlés