2011. május 2., hétfő

Nagy motorozások, szalonnasütés és keresztelő

Talán a sorrend a címben nem is pontos, de nem is ez a lényeg. A múlt héten szinte minden nap motorral mentünk az oviba délelőtt és délután is. Aztán a szokásos vásároló járatok után itthon anya tette a dolgát én próbáltam játszani. Volt hogy sikerült, volt hogy nem. Ma például gyurmáztam amivel jól lefoglaltam magam majd egy órán át. Csütörtökön az ovi után a főtéren hajtottam a motoromat,meg néztem a nagyokat ahogy gördeszkáztak. Aztán hazafele vettünk Kristófnak egy rollert a locsolópénzéből és megigérte a bátyjám hogy a héten én is kapok valamit az ő locsolópénzéből. Márt hát ő ennyire kedves és lovagias. :D

Pénteken vittünk virágot a temetőbe anyáknapja alkalmából, aztán pedig még mamának meg dédinek is vettünk virágot. Hazaérve pedig a parkolóban én megettem a körtémet még anya és Kristóf elszaladtak, hogy vegyenek egy szandit Kristóf lábára. Hazaérve játszottunk az új LÜK készletünkkel amit a nyuszi hozott. Én pedig úgy belejöttem, hogy anya csak pislogott.. Az első kezdő füzetet majdnem végig megcsináltam és rövid magyarázatok után meg is értettem mi a feladat és lelkesen végre is hajtottam. Pedig a füzet 3-5 éves gyerekek részére készült. :D
Aztán esti meséztünk na meg vacsiztunk is kicsit korábban és már aludtunk is ,mert mozgalmas hétvége állt előttünk.

Szombaton Lilivel hármasban töltöttük a délelőttöt. Volt itthon legózás, autózás. Reggelire anya fini kalácsát ettük, nem győztünk repetázni. Na meg anya joghurtját. :D Aztán pedig apával felszerelkezve lementünk a dunapartra. Sokat csúszdáztam, mászókáztam. Főleg miután megtaláltuk a számomra is megfelelőt, és nem a nagyoknak valóra akartam felmászni, amitől anya haja égnek állt,mert még kinyújtott karokkal sem érte el a lábaimat olyan magasságban másztam a függőfolyosón. Semmi félelemérzetem nincs.. Na jó, ez nem igaz,mert pl. az autóktól félek, de olyan bátran indulok neki, hogy csak na. Aztán motoroztunk, a végén viszont közöltem hogy ez a motor nem fogad szót nekem és anya kezébe adtam. Mondtam hogy én egyedül jövök. És baktattam visszafele a Duna-parton. :d Egészen a vízhez is lemerészkedtünk. NÉztük a szárnyashajókat, dobáltunk kavicsokat, szedtünk kagylókat. Nagyon tetszett ez is nekem!!! Hazafele feltankoltunk tojásból, és bár előző nap anya pulykacombot is sütött krumplival, apa kivételével mindenki a tojásos nokedli mellett tette le a voksát. Úgyhogy anya sütötte a 10 tojást és mind a 3 gyerek meg ő is tojásos nokedlit evett a karalábé leves után. :D

A délután itthon telt, játékkal, pakolászással. Vasárnap pedig egy templomi keresztelővel indult a napunk. Az istentisztelet elejét elég türelmesen kivártam. Szépen hallgattam a pap bácsit.Néha volt mondanivalóm, amit kicsit hangosan tettem,de a vége felé már megérettem hogy suttogva kell beszélni. Aztán apával és Kristóffal hátramentünk, ahol lelkesen nyirbáltam a papírlapot, még apa megrajzolta és kivágta a szivecskét amit anyának adtam. Utána pedig rajzoltam rá virágot neki. :D
A templomból hazamentünk átöltözni. Kissé a hisztis formám vettem elő, anya már a haját tépte, sőt mondta hogy otthon marad. :d De végül nem tette. Elmentünk Lacusékhoz és én arra kárhoztattam anyát hogy a csúszda és mászóka egyik odalán álljon 2 órán keresztül.. :d A létra a betonról indult és kb. 160cm magasrament fel, onnan egyik irányba mászókva volt, ami elég biztonságos és zárt formában vezetett le a földre,, a másik irányba a csúszda, amiről a 3. alkalommal már ügyesen csúsztam egyedül. De ez a létra, ez a fárszt hozta anyára, úgyhogy inkább ott állt ahányszor felmásztam.. Hát én másztam egy párszor.. :d NÉha mentem 1-1 kört a fűnyíróval, az udvarban, meg túrtam a homokot egy picit, de a csúszda volt a sláger. Aztán a háromfogásos ebédet végigettem. Volt húsleves, töltöttkáposzta, sültcsirkecomb, fasírt, krumpli és még sok más is, de ezeket én mind végigettem. Fél 2 volt mire hazaértünk és én az ágyban egyből be is ájultam. A sütiből csomagoltak nekünk,mert hát már nem tudtuk kivárni hogy az asztalra kerüljenek.

Délután pedig mamáék vártak, hiszen anyáknapja volt. Keresztanyuék már rakták a tüzet mire kiértünk. Volt nagy szalonnasütés, igaz én sonkát meg kenyeret és paradicsmot ettem vacsira, de az is fini volt. Aztán játszottunk az udvaron. Uzsira megettük a tortákat amit kivittünk magunkkal és nagyon de nagyon kellemesen éreztük magunkat. Pedig az idő elég rosszkedvű volt, többször esett a nap folyamán, de végül mikor mi kint voltunk mindig elvonultak az esőfelhők. :D

2 megjegyzés:

  1. Mmmm, ennyi kaja egy rakasra:)
    Ugyi csajszi vagy Maja, de ezt mi mar reg tudjuk:p Na meg huncut is az utolso kepet elnezve.
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  2. Sült csirkecomb, fasirt leves, tojásos noki, szalonna sütés.... ti aztán tudtok élni :)
    Anna, Máté és Móni

    VálaszTörlés