2011. április 21., csütörtök

A vizicsibe

Kedden reggel is és délután is motorozhattam, amitől nagyon boldog voltam. Délelőtt piacoztunk, vásároltunk és igen későn értünk haza. Délután pedig elhoztuk Kristófot az oviból, majd a játszótérre vettük az irányt. Ahol én meg a homokozóba vetettem magam.. A béketűrésből nem hozott ki Kristóf kakilása miatt a roham sem, amit gyors iramban, minden holmit összeszedve ejtettünk meg kb. 10 perc alatt. Aztán mintha mi sem történt volna, visszatelepedtem a homokozóba. Majd motoroztam is egy keveset, kipróbáltam a rugóshintát, hintáztam és a csúszda is persze nagyon bejött. Már szinte egyedül megy a felmászás, csak anya azért szeret a fenekemnél lenni.. Hazafele induláskor az egész játszótér engem nézett,mert nemtetszésem kifejezéseként hasra vágtam magam, kalipálátam a lábammal, a kezemmel és oríííííítottam!!! De nagyon!!! Anya próbált szépszóval, de mivel nem ment, hóna alá csapott és megindult velem kifele a játszóról.. Na aztán a cirkusz egy idő után alábbhagyott, szerencsémre..

Szerdán is motorral tettük meg a távot az ovihoz. Ki kellett használni ezeket a csodás tavaszi reggeleket. Aztán 1-2 boltba ugrottunk be csak és a malomba lisztért, majd jöttünk is,mert anyának süthetnékje volt. El is készült a croasson és a kenyér is délutánra. Aztán lecipekedtünk és bevágtuk magunkat az autóba. Én már akkor tudtam hogy megyünk pancsizni. Összeszedtük Kristófot és apát aztán irány..





Én voltam a legbátrabb.. Semmi nem számított.. Az sem hogy anya nem ért vissza a csúszda másik végéhez, én csúsztam, aztán meg elmerültem. Úgy kaptak ki a vízből.. Kicsit kapkodtam levegő után aztán mutattam hogy mennék vissza csúszni.. Hiába állt valaki mindig mögöttem borultam párszor.. a csúszdában is keresztbefordultam, a lépcsőről is legurultam egyszer, de némi sírás után már másztam vissza a medencébe.. Őrült egy nő vagyok... :D:D Nagyon tetszett! És toltam el anyát a pezsgőmedencébe is és mentem volna még beljebb, egészen addig még el nem süllyedtem... :D Nagyon élveztem. A hazajövetel szerencsére nem volt annyira megrázó, mint előző nap a játszótéren.. Volt néni tiltakozás de aztán meg lehetett könnyen győzni és magamtól vettem a papucsomat és indultam meg.. :D
Hazafele zenét hallgattunk az autóban és fini péksütit nyammogtunk, egészen hazáig. Nyoma sem volt a fáradtságomnak, pedig a déli alvásom alig másfél órára sikerült itthon,mert sajnos most nem az orrom folyik, hanem fekve a köhögés kínoz... Fő a változatosság...
Itthon ittunk tejcsit, aztán fogmosás és pizsamavétel után kb. 5 perc kellett a bealváshoz. Reggel pedig fél 9-ig bírtam szundizni.. ellentétben Kristóffal, aki 6:10-kor így is fent volt. :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése