2011. április 19., kedd

Veresegyházon medvelátogatóban!

Mikor felkeltem délután még sült az utolsó tepsi pogi a sütőben, és anya elmesélte - mert nem akartam menni sehova - hogy megnézzük a macikat és csúszdázni is tudunk majd,meg lesz hinta is ott ahova megyünk.. Így egy idő után fellelkesültem..

Kristófnak már újságoltam az oviban hogy én nézem a macikat te meg hintázhatsz. KÉpzelhetitek milyen boldog volt.. hiszen imád hintázni... nem? :D Hamar összeszedtük Kristófot aztán apa helyet cserélt anyával és már mentünk is. Némi nyafogást, főleg a nagy részéről azért csak volt az úton, de odaértünk. És a macik bennünket vártak.!
Először a vonatra vágtáztam fel, aztán miután kiderült hogy kissé fog, anyáék másfele terelték a figyelmemet.



Bátran és lelkesen etettem meg a macikat, bár az első kanalat el is orozták tőlem mindjárt, de aztán apa segített, és nem találkoztunk több ilyen jó erőben lévő macikával .. szerencsére.


De a rénszarvas volt a favorit. Ő ette a legtöbb mézet..


Az ormányos medvék is tetszettek, főleg a kilátó tetejéről, de aztán vágtáztam vissza a kiindulóponthoz, a csúszdához. Közben még megnéztük a gólyákat is. Akik éppen ettek.. Csak hárman voltak és az egyik azzal szórakozott, hogy a vödörből kivette a halat, elvitte a tavacskáig, beletette, és abban ette meg...
Aztán csúszdáztam még, szaladgáltam a fa épületen, hintáztam, majd nem éppen önszántamból elindultam az autó fele. Érdekes mód a a hazafele út könnyebb volt. Sőt nagy örömömre az egyik vasúti átjárónál meg is kellett állnunk a piros lámpánál és megnézhettem a vonatot amint éppen elhúz előttünk.




Hazaérve egyből a kádban találtuk magunkat, aztán apának panaszoltam hogy nem kaptam vacsorát. :D Apa megnyugtatott, hogy ne aggódjak, most jön, mert anya éppen főzi a gombóckákat. Na aztán volt nagy falás.. a túrógombóc egy megunhatatlan a részünkről. Utána még egy bögre tej is lecsúszott..

Kisvakondot néztünk, apa meséjét hallattuk, aztán én nagyon hamar elaludtam,mert igazán mozgalmas volt ez a nap a számomra, ha még a délelőttöt is vesszük, amikor a városból fél 10 után értünk haza és én végig motoroztam az utat. Megjártuk a piacot is.. :)

1 megjegyzés:

  1. Sokat voltál levegőn és ez elnyomja hamar az emberpalántákat :)
    Anna, Máté és Móni

    VálaszTörlés