2011. április 23., szombat

Színház


Egész úton befelé az autóban hajtogattam hogy színházba megyünk. Karácsonyra kaptam meg a könyvet, amiben Kippkopp felébred téli álmából és találkozik állatokkal, a végén a katica játszik vele és mikor elrepül elindul hogy megkeresse a katicabogarat. Aztán anya és Kristóf a könyvtárból kihozták azt a részt, mikor Kippkopp és Tipptopp összetalálkoznak,majd együtt maradnak. Ezt a két könyvet ölelte át az a 35 perces darab amit a Kolibri fészekben megnéztünk. Az első 20 percben szinte meg sem mozdultam, csak éppen levegőt vettem. Az első történetet így hallgattam végig. Aztán mikor eljött az ősz és megjelent Tipptopp akkorra kissé elfogyott a türelmem. De semmi gond nem volt. Anya mellém telepedett a színes párnákra és halkan válaszolt a kérdéseimre, meg együtt néztük a darabot. Néha hozzábújtam, lefeküdtem, kicsit fészkelődtem. De koromhoz képest nagyon is figyelmesen szemléltem ami a parányi színpadon a két nagyon ügyes művész keze alatt kerekedett! Nagyon kedves, vidám, és gyerekközpontú előadás volt! És egy szuper élmény!

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    de jó, ezt mi is láttuk. Eszméletlenül igényíes előadás volt ugye? Magávalragadóak voltak a bábosok is.

    A futóbicikli 4000 ft, ha érdekel írj gyorsan, mert páran már szemet vetettek rá. Mint írtam kissé kopott de jó állapotban van, masszív darab. Fékkel, állítható üléssel, gumikerékkel.

    Szia
    Ágnes

    VálaszTörlés