2011. április 17., vasárnap

Még egyet traktorozzunk...



Azt hiszem ez lesz a mai nap szlogenje.. Nagyon bejött.. Anya végig ott ment mögöttünk, mert attól tartott megijedek, ha nem látom, és nem is látszottam annyira lelkesnek, de a hazaúton végig emlegettem és még egyszer akartam menni..

Reggel az ébredésnél nem voltam ilyen lelkes.. azaz Kristóf megemlítette a gyurmázást és én minden áron gyurmázni akartam nem pedig vásárba menni.. Anyáék is kissé hülyének érezték magukat mikor kiderült hogy Vácon is vásár van, mi meg 50km-t autókázunk egy másik vásárért... De milyen jó, hogy így tettünk. Ez egy teljesen más hangulatú, típusú vásár volt. Kóstoltunk medvehagymás kenyeret, ami nekem nem jött be, de Kristófnak ízlett.. Vettünk fini tejtermékeket, mézet, kolbászt. Találkoztunk mamáékkal és utaztunk ezen a "traktorfogaton" :) Láttam egy szép fehér lovacskát, ami szintén nagyon tetszett és a duna partra is lenéztünk apával hogy köveket dobáljunk bele és gyermekláncfüvet szedjünk. Hazáig szorongattam az autóban.. :)
Megnéztük az íjazó gyerekeket és felnőtteket is. Kristófot pont nem láttam,mert akkor felfedező útra indultam magam, papa meg jött utánam, hogy azért el ne kóboroljak túl messzire. Simogattunk nyuszikat és a kis kecskék is nagyon tetszettek nekem, azokhoz is bemásztam volna, ha lehet.. Hazafele jutott azért egy kiadós hiszti a 2 perces autóhoz vezető úton.. Anya nem volt jó, apa kellett, de aztán már nem hagytam hogy fogja a kezem még az úton is egyedül akartam átkelni.. Mivel apa megfogta és nem engedte a kezem így volt nagy ordítás onnantól az autóig. Hazafele aztán megbékéltem és miután anya közölte, hogy kirak az út mellett ha nem hagyom abba, le is nyugodtam.. Süsüt hallgattunk, néztük az eget, ahol megjelent 1-1 repülő meg néha meredtem magam elé, anya azt hitte elalszom mire hazaérünk, de nem történt meg szerencsére.
Itthon belaktam az ebéddel és aztán 2 perc alatt el is aludtam. Gyurmázni pedig még lesz lehetőségem a délután folyamán..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése