2011. április 6., szerda

Természettudományi múzeum

Hazaérve anya előszedett régi fotókat, ahol Kristóffal még hármasban jártak a Természettudományi Múzeumban, és nevetve konstatálta, hogy szinte pontosan ennyi idős volt Kristóf (1 hónappal idősebb) mikor ő először járt ebben a múzeumban. És én is nagyon élveztem. Tetszettek az állatok, kérdezgettem Kristóf után, hogy "ezmi? ezmi?" és volt sok állat amit meg is ismertem. Mindjárt felérve az emeletre az oroszlánt szórtam ki és meglepettem mutattam felé.. :)
Vasárnap délután jártunk itt. ANya már 2 órakor felkeltett a délutáni alvásomból, szerencsére nem volt vele semmi gond. De valami ok miatt éppen április 1-jétől rövidítették meg a múzeum nyitva tartását, és csak 5 óráig volt nyitva. Nekünk pedig még be is kellett érnünk. Így már negyed 4-re ott voltunk. De így is éppen hogy elegendőnek bizonyult az idő, hogy végignézzük a kiállítást. Először a dínókertben kezdtünk, ahol életnagyságú dinoszauruszok voltak felállítva. Egy-egy táblán ismertető is szerepelt mellettük és persze a sokszor kimondhatatlan nevek.. :p Anya meg küzdött vele. :) Bencikusnak biztos tetszene.. ő jutott anya eszébe! :)





A Némó bárkájában a sok állat is nagyon tetszett, bár a végére már egy kicsit felpörögtem, így nekem valójában elég is volt ez a szűk másfél óra a számára. A dínókiállítás alatt meg is vacsiztunk, ami itthon elmaradt, aztán pedig az hazaindulás előtt még fini gyümit is ettünk. Vácra érve a fagyizóba vettük az irányt és kaptam először a tölcsérembe egy adag tejszínhabot is. Nagyon boldog voltam. :D

Azóta a hét félig meddig a szokásos mederben zajlik. Anya ramtyul volt már vasárnap estére, bedurrant az arcürege és a torka.. valószínűleg a légkonditól. Hétfőn mamáéknál voltunk, segítettünk neki,hiszen 1 hete műtötték a szemét és még kímélnie kellett magát. Anya ott is rosszul volt, aztán még bement Kristófért és apáért Vácra, de hazafele korábban indultunk és már alig várta,hogy túl legyünk a vacsin. Elment fürdeni, aludni, és csak reggel 8kor láttam legközelebb mikor felébredtem... Még akkor sem volt a toppon, így kedden nem is jártunk semerre.. azaz én nem jártam.. Anya délután fogorvoshoz ment, valamivel jobb állapotban. Apa hazahozta Kristófot és mi itthon játszottunk, okosan, apa pedig felügyelt bennünket.

Szerdán reggel gyalogosan mentünk oviba, aztán miután Kristófot leadtuk mentünk pelust venni nekem és néhány csekket befizetni. Voltunk még 1-2 boltba, majd hazamentünk az autóért és elmentünk a diszkontba és a lidl-be is. Sajnos szombaton temetésre kell anyának mennie,mert a keresztapukája meghalt, így csináltattuk csokrot is a számára. Rengeteget intézkedtünk és majdnem 11 volt mire hazaértünk. Anya még gyorsan megcsinálta a gombaszószt én játszottam még egy kicsit a babakonyhában, a babával meg rajzoltam is egyet. Aztán megebédeltem és nyugovóra tértem.. Mivel már 2kor fent voltam így időben mentünk Kristófért az oviba. Éppen az utolsó falat kekszet ette meg és már jött is. Én motorral mentem, anya meg volt olyan aranyos és eltolta Kristóf bicóját odáig. Így a tér fele vettük az irányt, ahol apa is becsatlakozott, azaz inkább leváltotta anyát, aki elszaladt tejért, ami a délelőtti ügyintézésből még lemaradt. Hazaérve színeztünk, rajzoltunk, apával építettem és mesét olvastunk, verseket szavaltunk. Utána pedig következett a fürdés és egy Mazsola és Tádé mese után hamarosan álomország felé vesszük az irányt!

3 megjegyzés:

  1. Én is tervezem már egy ideje, hogy elmegyünk ide, de valami miatt mindig elmarad aztán meg elfelejtem :(
    Anna, Máté és Móni

    VálaszTörlés
  2. Jajj anya, te is arcureges vagy? Nekem is mindig azzal vannak gondjaim...
    De milyen csini volt ez a lany:D Jok lettek a kepek.
    Kellemes tavaszodast nektek:p
    D

    VálaszTörlés