2011. április 2., szombat

Vendégek érkeztek

A héten anya megejtette az oviba a beiratásomat is végre. Így tényleg nincs mese, ovis leszek januárban. De elviekben már nem is bánnám, minden eset megkérdezem hogy másnap megyünk-e oviba, és amikor haza kell jönni, sosem akarok, ott akarok maradni játszani. Csak megmaradjon ez a lelkesedés, anya szerint. Ami már biztos hogy Klári néni - akinek Kristóf egy nagy kedvence és folyton ölelgetik és puszilgatják egymást, és akivel már én is barátságban vagyok, megyek mindig hozzá - és Szilvi néni lesznek az óvónénijeim.

Kedden délután apa gyerekei voltunk,mert anyával csak éppen váltották egymást. Kristóf aznap még nem volt oviban, így egyszerűbb is volt a váltás. Anya akkor ment beiratni, aztán pedig rohant a fogorvoshoz. Na nem azért mert annyira szereti, hanem mert nem akart elkésin. Szegény, kellemes 2-3 hónap elé néz; találtak nála 3 lyukas fogat, és az egyiknek röptibe a doktornéni neki is esett gyökérkezelés címszóval...

Szerdán apával kettesben mentünk Kristófért, meg a főtérre motorozni után, de mivel nem voltam hajlandó uzsonnázni, így jöttünk haza 5 órakor. Addig anyát jól helybenhagyták itthon.. Na nem kell semmi rosszra gondolni, csak szegénynek már hónapok óta fájnak a vállai, karjai és néhány hete jár egy bácsi aki meg szokta masszírozni. Ez történt szerdán is.

Csütörtökön Kosdon voltunk de én minden idők leghisztisebb, legdurcásabb napját, vagy csak délelőttjét produkáltam. Ennek örömére még az udvarra sem jutottam ki ebéd előtt,mert mire abbahagytam a puffogást meg a sírást, addigra fél 12 lett.Na akkor meg azért hisztiztem hogy nem akarok ebédelni, aztán meg nem akartam aludni. Még mielőtt Kristófért elindult volna anya fent is voltam és mehettem az udvarra. Aztán már Kristóffal együtt játszottunk. Apa is kint volt munka után így őt is bevontuk a játékba.

Pénteken semmi extra nem történt. Anya főzött, szombatra is,meg sütött egy tortát,mert szombat délutánra vendégeket vártunk.



Ezt a várat én építettem és már eltanultam Kristóftól hogy szólok anyának,hogy fotózza le velem együtt a művemet. :D

Szombaton reggel mikor felébredtem megjelent Lili is az emeleten. Nálunk töltötte a délelőttöt. De sajnos nem igazán találtuk a közös hangot, nem nagyon tudtunk együtt játszani. Volt egy időszak amikor hármasban játszottunk, de főleg néztem hogy Kristóf és Lili játszik, vagy rajzoltunk együtt, vagy pedig valaki duzzogott és ordított.. A délelőtt folyamán anya idegeit 3x is próbára tettem és hát egyszer a vendégek előtt is be kellett mutatkoznom hogyan is néz ki az a "földre vetem és fetrengek" műsorszámom. De azt is megmutattam hogy mindig és minden körülmények között bármennyit meg tudok enni. Ettem banánt, majd almás rácsost, aztán gesztenyetortát amivel Henit leptük meg mert ma van a születésnapja. Vacsi gyanánt jó sok pizzát is beburkoltam és egy nagy pohár kakaóval leöblítettem. Mindenki bennem gyönyörködött hogy milyen jóízűen eszem. :D
Itt pedig Lujzival pózolunk.

2 megjegyzés:

  1. Hű de jó hogy már be vagy íratva.Nálunk májusba van beíratkozás,és én már szeptembertől át is vinném,ha teljesen szobatiszta lenne.Nem bírom ezt a bölcsit,bár Marci szeret menni,de nekem vannak dolgok amiket nem bírok.
    Ügyesen építettél!
    Beus

    VálaszTörlés
  2. Anya nagyon finiket süt :)
    Mi csak májusban iratkozunk be és októberben kezdünk majd, Mátéval együtt fog járni egy csoportba :)

    VálaszTörlés