2011. április 11., hétfő

4 nap orszívás nélkül, és a hétvége eseményei..




Na ismét így sikerült. 4 olyan napunk volt a múlt héten mikor nem folyt az orrom.. Szombaton már ismét ragyogott többször és szívni kellett, tegnap óta pedig sűrű és még az evésben is zavar,mert nem kapok levegőt... :S Pedig még a sóban is voltunk csütörtökön délelőtt annak ellenére, hogy nem voltam beteg, és mégis... Úgy látszik ennek sose lesz vége.. Lehet hogy tényleg csak egy orrmandula műtét segít rajta??? Bár anya azért ezt még szeretné tologatni kicsit.. De nem igazán tudja, hogy van-e értelme.

Csütörtökön ovi után játszóterezni voltunk. Aznap még nem fújt úgy a szél, és mivel le volt Kristóf tiltva a bicikliről és szép napos idő volt, ezért sétálva elmentünk érte az oviba, és hazafele összefutottunk apával is, aki csatlakozott hozzánk. Bár anya azt hitte így nem neki kell majd a csúszdára emelgetni a fenekem.. Hát tévedett.. CSak anya.. napunk volt.. :s De még szerencse hogy ősz óta nőttem annyit,hogy elég volt a popóm picit tartani és felmásztam azon a hülye szerkezeten amit a csúszda végére építettek felmászó címszóval.. :S Aztán libikókáztam, hintáztam és rugós hintáztam is egy kicsit.. Sőt úgy is csúszdáztam hogy a végén nem anya hanem Kristóf kapott el. Az első alkalommal jól össze is fejeltünk.. :D Aztán megláttuk Emesét, akivel egy napon születtem a kórházban és anyáék egymás melletti korteremben voltak.. és csatlakoztunk hozzá a homokozóban. Kölcsönadta a játékait is. Mikor pedig felébredt a kishugát Sacit is megnéztük ám. Nekem mindig minden kisbaba tetszik, így őt is egyből cipelni szerettem volna.. De a végén megegyeztünk egy lábi simogatásban.

Pénteken délután Liliéknél játszottunk. A viták ellenére jól megvoltunk hármasban, és ezúttal nem közösítettek ki folyamatosan a nagyok.

Szombaton anyával voltunk itthon aztán délután pedig apával. Sehova nem mentünk a végén,mert a pénteki bolond szél nem akart alább hagyni, és anya fejét is majd lefújta, mikor a temetésre indult szombaton. Ja és egész nap tortát akartam enni. Anya délelőtt sütötte a piskótát, és miután hazaért délután, akkor készítette el a krémet és rakta össze a tortát. Én ebéd után, uzsonna után, vacsora után tortázni akartam.. Aztán csak megbékéltem vele, hgoy ez dédi szülinapi tortája, és majd vele együtt másnap délben fogjuk megenni..

Nem is hagytam ám magam másnap. Az ebéd után benyomtam egy becsületes szeletet belőle, és mindezt persze egyedül.. Mostanában ez a sláger. Mindent egyedül szeretnék... Anya igyekszik időközönként lekenyerezni és meggyőzni,mert pl. a leves ha híg, az nehezen megy egyedül, na meg hétköznap a reggeli,mert akkor sose indulunk el az oviba.. :D De amit lehet azt már egyedül fogyasztom. Önálló lettem. :D

Nagyon fáradt voltam mert reggel fél 8 előtt már felébredtem és háromnegyed 1 volt mire ágyba kerültem. Húztam is a lóbőrt, semmi nem érdekelt. Negyed 4kor anya úgy ébresztett fel. :D
Délelőtt voltunk az udvaron kicsit játszani. Motoroztam, homokoztam, meg is szereltem a motorom, még apa a felniket tisztogatta az autón. Délután pedig bent játszottunk a legóval, főztünk és babáztunk. Na és produkáltam magam mama vendége Juszti néni előtt. De a végén azért hajlandó voltam verseket, mondókákat is elmondani neki. :D

Ma délelőtt a várost róttuk, hogy végre be tudjunk esni a védőnénihez.. bár mivel időpontunk nem volt, koránt sem volt biztos,hogy van értelem és tud fogadni.. Voltunk ovi után a dm-ben a rossmannban a postán. Aztán elmentünk még a piacra is. Utána kicsit ücsörögtünk a váróteremben még a mi védőnénink megérkezett, de szerencsére korábban jött, így volt egy negyed órája ránk is. :D Kitöltötte azt a két oldalnyi papírt, megmért, ami már nem annyira a 2 éves adatokat sugallja, de annyira nem foglalkozott vele, simán beírta a papírra a jelenlegi méreteimet...
Tehát most 26 hónaposan 93cm és 14kg vagyok. Anya szerint tökéletesen arányos. :)
Hazafele még Enikővel, apa hugával is összefutottunk, akivel bár egy városban lakunk de én talán 3x találkoztam vele, így az utcán kicsi életem során.. Nem nagyon tartja a családdal a kapcsolatot. Azért anyával elbeszélgettek kicsit, én meg ott a buszmegállóban a járdaszigeten produkáltam magam kicsit. :D

Hazaérve gyorsan anya kipuceválta az orrom,mert nem vagyok hajlandó még mindig fújni, és már egyáltalán nem kaptam rajta levegőt. Aztán én játszottam, fotóalbumot nézegettem, anyával beszélgettem még megfőtt a szilvalekváros gombócom. A leveske után azt is befaltam és már mentem is aludni.

1 megjegyzés:

  1. Ez az orrszívás ez borzasztó. Elég régóta tart már, azt hittük a tavasszal megérkezik az egészség is, de amint olvassuk ez közel sincs így, hisz még Lilike is lebetegedett.
    Anna, Máté és Móni

    VálaszTörlés