2011. április 16., szombat

Szeszélyes áprilisi hét



Egyedül raktam ki a kirakóimat. Van ami 2 van ami 3 részből áll. :)


Ezt pedig én építettem. És Kristóftól már nagyon ellestem a pózolást, meg egyből hívom anyát hogy "fénkez"(fényképezze) le amit csináltam. :)
Ja és az új szokásom még két szó hajtogatása, amitől anyának a haja az égnek mered: kukika és kakika... Így, ilyen formában.. Fantasztikus.. Főleg amikor az oviban, öltözés közben jut eszembe hajtogatni, amikor még Kristófon kívül 2-3 kisgyerek is öltözik a szüleivel.. Anya boldog.. mit ne mondjak..

Más téma, hogy a héten is voltam sóban 2x is végül. Szerdán délután mentünk így apa hozta el Kristófot az oviból bennünket meg majdnem megvert az eső, de még idejében haza tudtunk előle érni. Ill. ma délelőtt pedig apával és Lilikével kiegészülve mentünk 5-en és még rajtunk kívül is volt 3 kisgyerek, teljes volt a tömegnyomor... Ennyien még eddig sose voltunk, anya örül is hogy végül ő itthon maradt főzni meg vasalni.

A hisztijeim kicsit ritkultak, de azért a napi egy kijár anyának, és a kedvemből függ hogy mennyire vagyok leszerelhető vagy kitartó...

Gyönyörűen verselek, mondókázom. VAnnak kedvenceim, pl. tegnap anya egész délután a Kiskacsa fürdik.. és az Elvesztettem zsebkendőmet.. énekelte.. MÁr a végén Kristófra bízta a feladatot,mert neki a könyökén jött ki. De a mondókákkal, versekkel is így vagyok. Ha eljátszom magamban egy pillanatra sem áll be a kis lepcsesem, folyamatosan mondok valamit. :) Már többen megdicsértek anyának a napokban,hogy nagyon választékos a szókincsem és szépen beszélek, pedig idegenek előtt még nem is bontakozom ki annyira mint ha magunk között lennénk.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tuti az a fekvos poz:D Es milyen gyonyoru a mosolyod:p
    Kevesebb hiszti? Legalabb ennyivel konnyitesz anyad eleten:)
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés