2010. november 9., kedd

A nagy szeretet




Az úgy volt, hogy eddig Simák papával elég távolságtartó voltam.. sőt.. Hát még Ágival az élettársával, akit csak akkor láttam ha mi mentünk papához,mert sose jött el papával amikor az hozzánk jött köszönteni (az okát ne kérdezzétek, fogalmam sincs- a szerk.). A szombati köszöntés alkalmával első produkcióm az volt, hogy hasra vágtam magam a nappali ajtajában és sírva fakadtam amikor anya terelt befele. :O MIndenki nagy érthetetlen fejet vágott. Anya kiment velem az előszobába és beszélgettünk, felvett, megölelt, simizett, aztán visszemtünk és leültünk az új pihe-puha szőnyeg közepére. Mióta papa a nappalit is végleg leburkolta és belekerült az új szőnyeg,meg garnitúra, azóta nem voltunk náluk. De most jó volt ezen az új szőnyegen pihenni. Anya elővarázsolta Kristóf hátizsákjából a játékokat és lassan felengedtem. Menni azonban senkihez nem akartam... Aztán apa egyszer csak azt mondta" Szaladj, adj papának egy puszit". És én szaladtam és adtam... A következőleg Ági hívott - már sokadszor - hogy menjek hozzá.. Elszaladtam anya felé. Anya a fülembe súgta,hogy Ági meg szeretne dajkálni és szeretgetni engem... Gondolkodva álltam anya mellett, aztán odaszaladtam Ágihoz és nyújtottam a kezem hogy vegyen fel és a vállára hajtottam a fejem... :D Anya csak lesett... És ezt többször is megismételtem, sőt az ottlétünk közepe fele már szaladtam Papához is hogy "papa" és hagytam hogy felvegyen, dajkáljon és odabújtam hozzá,hogy papa! :D HIába, azért ez a különbség a lány és a fiú között... :D Meg a két papa között.. hiszen anyu apuját azért 1-2 hetente látom és sokkal jobban ismerem, ragaszkodok hozzá.


Kellemesen telt így hát ez a szülinapi köszöntés. Papa 59 éves lett, és már 6 unokával büszkélkedhet. Befutottak Lacusék is és mi is megnézhettük Tita babát.. Háátt.. én totál el voltam olvadva... Anya ölbe vette és én mentem, simiztem, csikiztem és elalélt ábrázattal mondtam hogy "baba".. Kristóf első reakciója az volt, mikor Lilit anya a kezébe vette (mondjuk ő akkor 13 hónapos volt), hogy tolta el a babát és csimpaszkodott hogy anya őt is felvegye. Miután felvette maradhatott a baba, nem volt gond már.. De nekem nagyon tetszett és nem zavart hogy anyánál van. Mikor kérdezték hogy visszük-e haza a babát, akkor mutattam magamra és mondtam hogy engem... :D Van otthon baba, nem kell még egy. :D:D:D


Ettem fini sütit, aztán vacsira göngyölthusit meg krumplipürét is. Hullára elfáradtam mire 7 órára hazaértünk. És a fürdés meg a mese után 1 perc alatt el is aludtam...


Azaz aludtam volna,mert ez a köhögés napról-napra, éjszakáról- éjszakára borzasztóbb.. Anya pedig tiszta ideg, hogy a milliónyi gyógyszerből semmi nincs ami arra lenne kitalálva hogy a valahol lerakódott dolgot felszaggassa, és ki tudjam köhögni. Ne kelljen fekvő helyzetben szenvedni. Múlt éjjel már hányni is sikerült... :( Bár igaz, hogy utána az éjszakánk sokkal nyugisabb volt, nem jöttek rám olyan nagy köhögési rohamok, csak kisebbek.. És anya szívja az orrom.. vagy az arcüregem vagy a fenen tudja,mert az orromból nem jön semmi csak ha kicsit tornázik vele, de érzi hogy akkor mélyebbről jön,mert nagyon feszítek és keservesen sírok, olykor remegek is.. Remek,hogy ez az egyetlen megoldás..

Ma jártunk a gégészeten... anya reményei beigazolódtak.. nem sok újat mondott a doktornő és 5 perc alatt lerendezett bennünket... :( amit adott, azt már anya eddig is próbálta... marad az orrszívás gyakrabban... :( jó lenne ha már vége lenne!!!


Azért a vasárnapi napunkról ne felekezzünk meg,mert Kristóffal nagyon jót eljátszottunk,akár szombat délelőtt, mikor apa dolgozott.. Nagyon vevő vagyok mostmár mindenre. Mindent értek, csinálom amit Kristóf kér és lehet együtt játszani amit Kristóf is élvez. Én meg azt élvezem ha tesókám kicsit túlpörög, olyankor olyan vicces dolgokat csinál, hgoy nagyokat lehet kacagni rajta. És megtanultam a műelesést, a pofavágást, a művetődést és minden olyat tőle amit egy alig 2 évesből ki se néznének... :D:D


Vasárnap egy koncerten is voltunk, a Sajtkukac együttes előadásán. A zene engem is magával ragadott, többször dőlöngéltem, ráztam a fejem (de komoly :D) anya ölében.. A szöveget annyira nem értettem, de nem maradtam le semmiről,mert anya szerint igen feledhető volt. De a zenei anyag magában nagyon kellemes, dallamos volt.

5 megjegyzés:

  1. Sajnáljuk, hogy ilyen hosszan húzodnak mostanában nálatok a betegségek :( Próbáljátok ki a bodzavirág teát (köhögésre azt mondják jó) illetve az ökörfarkkoró teát (köptető) hátha valamelyik használ. Bár az egyik patikába azt mondták kisgyerekeknél kiválthat allergiát.
    Anna, Máté és Móni

    VálaszTörlés
  2. Mi is kérünk egy ölelést.
    Ha találtok valami gyógymódot a köhögésre,osszátok meg velünk is,mert anyánkak is már elege van ebből a gödhölésből.
    Jobbulást!!Bencikusék

    VálaszTörlés
  3. Jol all a baba a kezedben! Kerdezd meg anyatol, hogy mikor jon a kovetkezo nalatok? :)
    Ma az en anyamnak is volt egy 3 honapos babaja. Hogy en milyen hisztit levagtam!!! A kozelukbe sem mentem, anya hozzam sem erhetett es csak undok modon neztem rajuk. Az kene meg ide is, egy masik baba.
    Jajj, de nagyon sajnaljuk, hogy ilyen beteg vagy:( Nagyon sok gyogypuszit kuldunk!
    Mi is tudunk neha gurulni a rotyogestol egymas viccessegein. Jo is az, ha szepen jatszunk, anya is orul, ha epp nem oljuk egymast.
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés
  4. Először is,nagyon boldog névnapot Anya!:)

    Sajnáljuk,hogy ti is így köhögtök.:((

    Mi már annyira,hogy megint nem mentünk bölcsibe,Mia csütörtökön annyira köhögött,hogy már sírt is,és mondta,hogy nem akar már köhögni...:s:(( Úgy megsajnálták anyáék,de semmi sem használt.:((

    Most már egy iciri-picirit jobban vagyunk,de az éjszaka mi is felváltva köhögtünk.:((

    A lándzsás útifű jó,eddig nálunk ez vált be legjobban köhögés ellen!

    Puszika!

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást kívánunk!!!:(
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés