2010. november 14., vasárnap

Károly és Szilvia nap

Először arról,hogy a köhögésem csak nem akar odébb állni.. .bár... Szóval az elmúlt éjszakák nyugisabban alakultak. Kedd és szerda éjjel még hánynom is sikerült, öltöztettek,meg ágyat húztak anyáék, annyira rámjött az a kínzó száraz nyavaja, hogy öklendeztem és fuldokoltam. De a gégész néni amit adott kedden, azt talán félig segítette,mert csütörtökön már jobb volt. Azért csak félig,mert anya a két hányás után abbahagyta a köptetőt. Ő sem bírja ilyenkor, csak sokkal rosszabb lesz tőle, úgyhogy visszatért a lándzsás utifű sziruphoz a sinupret helyett, és ez jobbnak is bizonyult. Majd beszerzet vagy 6 féle gyógyfüvet, amiből főzi nekem a teakeverékeket. Jóformán csak azon élek, azaz csak azt iszom. Illóolajokat is vett, amit az ágyamba cseppent,meg párologtatunk is napközben is.. A trutyi hígabb lett ott ahol le van rakódva, anyu gyanuja szerint az arcüregben, bár meglepő hogy ezt a gégész nem tudta megmondani... :s És az orrszívás kevesebb fájdalommal jár és már jön is belőle. Utána pedig csillapszik a köhögés.. Tehát csak ez a lecsorgó valami lehet az oka.. főleg hogy éjjel ha köhögök közben nagyokat nyelek is... Na mindegy.. már csak elmúlik lassan, és akkor a gyógyulás is tartós marad,mivel az immunrendszerem is megerősödik közben. Anya ebben bízik,mert Kristóf sem köhög mostmár.

Szombaton apap sajnos nagyon sokáig dolgozott, pedig éppen anya névnapja volt. De délelőtt ajándékként mi igazi jó gyerekekként játszottunk, pedig hárman voltunk. De élveztem Lili társaságát! Csináltam mindent amit mondott, és amikor ebéd közben anya mondta,hogy másnap megint jön délután, nagyon boldog voltam! :D Anya pedig megsütötte közben élete első képviselőfánkájt... ma le is teszteltük, fini lett! :) MÉg aludtunk sütött újabb 2 adagot,hogy biztosan elég legyen. Aztán mivel apa nem jött, és összesen másfél órát sem sikerült aludni, ráadásnak csodás meleg volt és a nap is sütött, így megindultunk sétálni. Egy nagy kört mentünk, le a dunapartra, majd egészen a végére és csak a nagy játszótérnél mentünk fel újra a belvárosba. A dómban éppen esküvő volt, és megcsodálhattuk előtte a mennyasszonyt meg a vőlegényt.. mondtam is hogy "néni" :D Vannak újabb szavaim is: tee=tea, tej, méé:=méz, bú, pár, hab= ez jelenti a vizet meg a homokot is, ne kérdezzétek mi az összefüggés. :D:D, ház, hammi, inni, és teszem a zsepit az orromhoz és fújnám, de anya megkevert azzal, hogy az orrspré után szívni kell az orrom, így fújás helyett szívom és a számmal fújok.. :D De majd megtanulom ezt is, mint már olyan sok mindent. Anya csak ámul és bámul rajtam. És kitartó vagyok. KÉpes vagyok a két kis műanyag Thomast összeakasztani. Megépítettem egy egész hosszú sínpályát teljesen egyedül. Kihordtam az összes sindarabját Kristófnak és egymás után tettem. Mikor anya mondta ,hogy tegyem a másik végéhez,mert ott már beütöm a fejem az asztalba, fogtam és arrébtoltam az egészet,hogy oda tehessem ahova én szeretném. :D Ha a mikró cseng, rohanok a konyhába hogy "enni" FEl sem lehet sorolni mi mindent tudok. Anya szerint döbbenet, hogy csupán megfigyelés és utánzás alapján mennyi mindent sokkal előbb elsajátítottam mint Kristóf.. Pedig Kristóf is sok mindent hamar csinált. Egy szó nélkül összepakolom a játékokat. Anya mondta szerdán a mamáknál hogy lassan öltözünk és indulunk haza. Erre én szaladtam a szobába és mondtam hogy "pa" azaz pakolni kell a játékokat. És hogy tudok apával veszekedni,ha valamit nem a helyére tesz!!!

Szóval, apa azért befutott a séta után nem sokkal, és hozott fini desszertet, meg felköszöntöttük anyát a névnapja alkalmából. Kapott tőlünk egy masszázsra egy ajándékutalványt, ami nagy vágya volt már! :D Együtt vacsiztunk, pancsi után pedig közösen ültünk Kristóf ágyán és hallgattuk a mesét.

Ma megint ez a fránya köhögés keltett 7 órakor, pedig aludhattam volna még... Aztán anya visszatett és pihiztem, de már nem tudtam elaludni. Apa és Kristóf pedig háromnegyed 8kor ágyba hozták anyának a kávécskáját. :D Reggeli után jött a nagy robot.. Mi porszívóztunk, pakoltunk, anya levest készített, halat rántott, elkészítette a krémet a fánkhoz és mosogatott vége láthatatlanul... Nem is marad esétre melegvíz az ősöknek, annyit...
De azért délre csak elkészült, és persze mi Kristóffal jót játszottunk addig! :D
Szunyáltam egy nagyot és mire felkeltem befutottak a vendégek is.. Azaz csak egy részük,mert Simák papa nem jött és Lacusék is betegek, ők sem jöttek. De Lili itt volt és ez volt a lényeg. Boldogan tettem amit kért és élveztem a játékot vele. :D
Megettem a banán után egy nagy szelet túrós sütikét amit mama sütött az ünnepelteknek.
Este 7 órakor ment el az utolsó vendég, addigra már a vacsin túl voltunk, úgyhogy gyors fürdés és mehettünk is anyával a közös meseolvasás után aludni.
Holnap pedig lustálkodhatok,mert Kristóf az 5 éves státuszvizsgálat miatt nem egy oviba, így nem kell 7kor kelnem. :D

1 megjegyzés: