2010. november 5., péntek

Megint egy péntek


Ez a hét is ami mögöttünk áll bővelkedett eseményekben. Eljött Lili születésnapja is és felköszöntöttük őt! 4 éves lett az uncsitesó, akivel mostanában egyrejobban lejátszom én is. Bár Lili élvezi a legjobban,mert ő mondja hogy mit csináljak én meg megyek és csinálom. :D Kérdés meddig?? :D:D

Vittünk neki egy anya által kreált csodás tortát, ruhákat és egy pacit ami nekem is nagyon tetszett, úgyhogy anya eldöntötte,hogy a Kristóffal közös ajándék mellett a fa alatt lesz mind a kettőnknek 1-1 kisebb személyre szóló is. Nekem pedig ezek után egy lovacskát szeretne venni. Mondjuk egy polly poket lovat. Szeretem a pacikat meg a cicákat és kutyákat nagyon. :D

Enni sem győztem az ünnepségen. Először várakozás képpen bevátam egy banánt, aztán egy pogácsát majd egy szelet mézes-krémes tortát is amit mama sütött. Fini volt mind, és ha rajtam múlik akkor az étlapot is végig eszem. Pedig a kedvem nem volt túl rózsás, anya az óraátállításra fogja, de ki tudja mi volt az oka. Akkor kezdődödtek az éjszakai köhögések, amik mostmár a felső fokra hágtak, és szinte alig birok éjjel aludni.. Persze az orrom nem folyik, nem dugul, semmi más bajom nincs, nappal szinte nem is köhögök.. csak éjjel, fekve... :S:S

Szóval hiszti volt indulás előtt, délután, és ott sem voltam éppen fotogén kedvemben, elbújtam a gép elől ha megláttam. De azért ha keresztanyutól átkerülnek a fotók, mutatunk 1-2-t.


Voltunk a temetőkben is,mert anyáék szerint ilyenkor mindeki megy és emlékezik. Vittünk koszorúkat, amit itthon megcsodáltam mikor ébredésből jövet a konyha közepén találtam őket. MOndtam hogy "hú-ha" :D Gyújtottunk gyertyát, ami szintén teteszett de tudtam is róla ,hogy zsizs, és nem szabad bántani.


Voltunk mamáéknál is, egész szombaton ott voltunk, Lilit is vittük magunkkal és jól telt a napunk. Az alvásom nem volt óriási, de nem volt gond belőle délután. Még az udvaron is játszottunk egyet Kristóffal.


Kedden még apa itthon volt szabin sétáltunk a szép időben, konzultáltunk a doki nénivel, aki persze semmi okosat nem tudott mondani... :s adott orrcseppet és anya megállapította hogy a jövő héten szabin lesz. Úgyhogy keddre kértünk a gégészetre is időpontot... :s Hátha több szem többet lát, de anya nem túl sok reményt fűz hozzá.. Délután pedig Pestre mentünk Kristóf overállját kicserélni..


Szerdán pedig jött a gixer, mert anya délutánra kidőlt. Lázas volt és magyarázta,hogy nincs jól és ne nagyon ölelgessem, én meg furán néztem rá,hogy most meg mi baja van és miért hesseget folyton a közeléből. De aztán megjött apa, kaptam enni is, úgyhogy utána már nem volt bajom. És csütörtökön apa maradt itthon velünk. Voltunk a városban sétálni, addig anyánk pihent és igyekezett egy ehető ebédet összehozni. Kaptunk paprikás csirkét az előző napi borsóleves mellé ami nem volt rossz! :D


Ma pedig már anya egyedül küzdött velünk.. pedig nem érezte a toppon magát. REggel főzött ebédet és fél 10kor lementünk mert ebben a szép időben vétek lett volna idefent senyvedni, még ha anyánknak éppen jártányi ereje volt csak.. Na így hát ketten idétlenkedtünk Kristóffal felváltva, mert így igazán veszekedni való ereje sem volt.. Bár az út végére tesó meg lett kissé fenyítve, és én is visszavettem így a bohóckodásból. És anya vett levendula meg citromfű olajat, és úgy látszik segít!! NEm akarjuk elkiabálni, de a déli alvásom nem úgy telt mint az elmúlt 2 délben, hogy folyton köhögtem és alig aludtam. Megy a hideg pára fent és csepegtetett a matracomra anya, és nem is köhögtem szinte semmit, pedig már bő 2 órája alszom.. :D:D


Apa a hosszú pihenőnapok után holnap túlórázik, de délután megyünk Simák papát köszönteni,mert a héten névnapja és születésnapja is van.


És ma bepótoljuk a tegnap elmaradtat, és apát is felköszöntjük a NÉVNAPJA ALKALMÁBÓL!!!


BOLDOG NÉVNAPOT APA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Halihó!!Mielöbbi gyógyulást nektek..Nórinak a lándzás utifü nagyon bejött, azóta nem köhög, pedig ös is köhécslt a multhéten...s most szedett egy Vaxom nevü -t is 10 napig, majd 20 nap pihi után ismét 10 napig kell szedni..ezt erre a sok léguti fertözéses idöszakok miatt javasolta doktornőnk...ti ezeket próbáltátok??ujra irok a naplóba, majd nézzetek be, jó éjt!!

    VálaszTörlés
  2. Szegény anya.Jobbulást!!

    Én is köhögök,és főleg éjszaka,és déli alvásnál.Mikor lessz ennek vége nemtudjuk de már anya kivan.....
    Puszi,jobbulást mindenkinek.Bencikusék

    VálaszTörlés