2010. november 20., szombat

Anyás napok és a fránya köhögés







Nem akar elhagyni engem.. Anya úgy érzékelte,hogy a nátha az oka, nem akar kitisztulni teljesen ott valami.. Így két napja ismét kapok fokhagyma kapszulát amitől szépen beindult a nátha, és nem ordítok mikor az orrom szívják,mert már nem olyan sűrű a trutyi.. De így köhögök.. Sikeresen hányok is, ha éppen az orrom nincs kitisztítva (reggeli ovi, vásárlás és mire hazaértünk másfél óra múlva már köhög rendesen mert folyik a trutyi). Ennek örömére a héten az egyik bolt pénztáránál is sikerült hánynom. Anyával fel is töröltették. Mert senki meg nem mozdult volna,hogy hoz egy felmosót. Anya lekezdte zsepivel, aztán a pénztáros nénitől kapott még hozzá papírtörlőt.. és az egész a kukába landolt.. Jó illat lehetett egész nap a boltban... :s De ez van.. Itthon még kabátot is mosni kellett.. De nem a hami jön, hanem a trutyi amit lenyelek.. :s Az éjszakák nem rosszak, tudok aludni, néhányszor köhögök, délben is.. de hát a jótól még mindig messze van. Lehet hogy a jövő héten újra a doki néninél kötök ki, bár anya nem sok értelmét látja.. de már 3. hete lesz hogy köhögök.

Szép idők voltak a héten is, vittük, hoztuk Kristófot az oviból. Voltunk sétálni is, meg intéztünk az ügyeket gyalogosan.

Csütörtökön este feljött anya egy rég nem látott barátnője. Nem is volt nálunk azóta,hogy én megszülettem. Mondtam neki hogy néni, és a végén már puszit is adtam neki.

Pénteken keresztanyu hozta az oviból Kristófot én pedig sírva ébredtem 2 órakor és nagyon nem önmagamat adtam egész délután. Napok óta gond van a kakimmal. Nehezen jön, ezért is sikerült többször a bilibe, és nagyon kemény.. Tegnap is ez lehetett a gond. Egész délután feszengtem, már reggeltől többször ültem a bilin és nem sikerült kinyomni. Sírtam délután sokat, a szemeim karikásak voltak és úgy néztem ki mint magam árnyéka. De se láz, se semmi más jel nem volt hogy beteg lennék. Szerencsére éjszakára sem lázasodtam be, csak az orrom dugult néha és a nátha zavart.. "csak.." :S

De tegnap délután meg ma délelőtt is itt volt Lili. Keresztanyuéknak dolguk volt,ma meg dolgoztak mind a ketten és mi anya gyerekei voltunk. Apa tegnap csak a fürdésre ért haza, ma is túlórázott.. Délután pedig mamáéknál lesz kacsákat pucolni.

Reggel már vidámabban keltem, nem voltam annyira elesett sem.. Csak anya sajnált néha a két nagy mellett,mert olyan kis anyátlan tudok lenni. A két temperamentumos, akaratos nagy eléggé elnyom. Csak nézek nagy szemekkel amikor kihagynak a játékból, vagy csinálom egy szó nélkül amit kérnek. Anya sajnál néha,mert sejtette hogy ez lesz.. Ezért is kezdtem el csapokodni,mert nem tudom máshogy érvényre juttatni az akaratomat.. Bár ez nem szép dolog, anya igyekszik róla leszoktatni.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon hasonlitotok egymásra hárman, mintha ikrek lennétek :) Nagyon édesek vagytok, jó a kép!!!!!
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. Jajj szegény kicsi lány.Elnyomnak a nagyok,MArcit is sokszor,és ennek hangot is ad.Olyan hiszit tud lecsapni...és néha ütöget is.:s
    Még ő is taknyos,porszívozm neki,de a köhögés egész jól alakul mióta kakukkfűvel és kamillával párologtatok éjszakára.Ja és a kaukkfűvel megcsinálom a fürdőt is amit olvastam az e-mailedbe.Sztem jó!!
    Bencikusék

    VálaszTörlés
  3. Szegeny Maja baba, gyogyulj meg gyorsan!!!
    Nem semmi, hogy a boltban feltoroltettek veletek a hanyast! Lori is jart igy kb 2 honapja, de akkor egy srac szinte rogton rohant es felnyalta helyettunk.
    En is egyre tobbet es egyre durvabban verekszem, hogy ervenyre juttassam akaratom Lori ellen. Anya meg csak nagyokat sohajtozik es remenykedik, hogy ez az idoszak is hamar elillan:)
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!!!Jajj, hát mielöbbi gyógyulást neked Kismajácska...sajnálunk nagyon, nemtudom mi okozza zt a trutyit..tudják már??Vigyi magatokra, s irj az iwiwen, ha tudsz légyszi..vagy az Msn-en..Puszika!!

    VálaszTörlés