2010. november 28., vasárnap

Vendégségben







Kezdjük a hetet hátulról. TEgnap délelőtt Lili volt ismét a játszótársunk. Ezúttal kicsit többet civakodtunk a szokásosnál, és Lili kicsit többet dirigált és akarta megmondani nekem mit tegyek, amire ezúttal nem voltam vevő.. így anya folyton azt hallotta hogy: "Maja!!!!!!" ... és utána jött hogy ha ezt vagy azt nem csinálod akkor hazamegyek, nem játszom veled.. és stb.. Anya többször avatkozott bele a dologba.. De aztán apa is befutott fél 10 után - reggelről el kellett mennie - és egy kicsit segített a gyereksereg megregulázásában. Játszottak is közösen a Zingóval ismét a nagyok, engem kitúrva, amit szintén kicsit könnyesebb szemmel fogadtam ma mint a múlt héten. Így már negyed 12kor kaptam is az ebédemet és fél 12 után nem sokkal már az emeleten is lettem hagyva alvás céljából.. A terv mondjuk eredetilge is ez volt,mert délután vendégségbe készültünk. Mintha tudtam volna, 2 óra előtt már ébren is voltam vidáman.. Így fél 3 után nem sokkal már az autóban ültünk és mentünk Pestre Lujzihoz és Lorihoz. A nyáron találkoztunk velük utoljára. Lóri jó nagyot nőtt,hiszen már 10 hónapos. Mászott, mindenhol felállt, és elvette amivel játszani akartam... Na ezen mélységesen felháborodtam. Mondtam neki mérges hangsúllyal hogy"baba".. de miután a többszöri felszólításra sem hagyta abba, és még ki is borította a memóriajátékot, szépen ott is hagytam... Ezek után mentem inkább a saját utamon és játszottam egyedül. Mondjuk a nagyok is inkább külön-külön játszottak, nem találták meg a közös hangot, de jól elvoltunk. Ettem fini kókuszgolyót meg muffit. Vacsira pedig fini szendvicset is. Jól éreztük magunkat. Akkor indultunk haza mikor már a gyerekek sorba kezdek nyűgösek és fáradtak lenni..

Itthon kaptunk még egy pohár tejet, aztán egy gyors fürdés és mese után fél 9 körül csendesedtünk el.


A köhögösem lassan elhagy... bár nem akarjuk elkiabálni.. 3 éjszakája már nem köhögök.. vagy 4 is lehet hogy meg van.. és az orromat is már csak azért szívja anya 2 napja 2-3x.. hogy biztos ami biztos alapon kijöjjön még ami esetleg benne van.. Mert az még mindig jellemző, hgoy a számon veszem a levegőt, tehát valami zavarhat még.. pedig kapok az orromon is.


Voltunk a múlt héten mamáéknál Kosdon,mert péntektől már nem nagyon fogunk találkozni egymással és még kihasználtuk az utolsó lehetséges napot.. Legközelebb majd karácsony 2. ünnepén leszünk együtt egész nap. Délelőttönként volt hogy ügyesen játszottam egyedül, volt hogy anyán csüngtem.. De a babázás, az építés, a főzés az autózás és vonatozás még mindig nagy sláger. Néha megtalálom a beszélő kutyust és akkor azzal is nagyokat tudok hancúrozni és táncizni ahogy énekel meg tapsolni mikor énekli hogy "tapsolj nagyokat". Zenét is szívesen hallgatok ha anya betesz valamit.. Mostanában ébredés után megint nem akarom a gyümit elfogadni, így pénteken is 5 óra volt mire hozzájutottam. Mert elmentünk az oviba Kristófért, aztán pedig ajándékot venni Lujzinak és Lorinak, és 5re értünk haza. De legalább akkor szívesen befalom amit elém tesznek.. Amúgy nincs gond az étvágyammal, minden csúszik.. sőt. .folyton ennék. Ezen a délutánon pedig még a koszorúra hiányzó 4 gyűrűt is kisütöttöttük mézeskalácsból és készítettünk más díszeket is. Kristóf nagy elánnal vetette bele magát a dologba, és én is beültem a székembe és kaptam egy darab tésztát,hogy alkothassak. Először raktam is egyből a számba.. de aztán anya felhomályosított hogy mit is kellene a nyers tésztával tenni.. De amikor az első adag kisütl azért megkóstoltuk őket.. finik lettek! :D


Ma Ádvent első vasáranpja van, így anya meggyújtotta a gyertyát a maga által készített mézeskalács ádventi koszorún. Úgy fogyasztottuk el az ebédet, ami nekem nagyon tetszett. MOndtam is a gyertya láttán hogy "hú ha" :D El szerettünk volna menni még a hétvégén a kis uncsitesónkat Titanillát meglátogatni, de sajnos a fiúk ismét betegek, így nem tudunk menni.. Pedig már anya kezd aggódni,hogy kicsi lesz a hálózsák amit ajándékba vettünk neki. REméljük azért karácsony előtt eljutunk még hozzá..

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!!aaj, de jó, h már meggyógyultál..örülünk neki, Karcsim is!!s ma megmutattalak Nórimnak is, igy a neten, hiszen imád rajta nézelödni..szimpi vagy neki, Judit barátnémnak ma mesélt is rólatok, de tényleg!!szép a koszsorú, ügyi vagy Szilvianyu!!!Mielöbbi gyógyulást a fiuknak!!!de szerncsés vagy, h ilyen jó étvágyu vagy, mi szenvedünk ezzel Nórimnál, s ráadásul kezd kicsit válogatni is...de keményen kezelem a helyzetet, abszolut nem akarom, h egykeként egy kis elkényeztett fruska legyen..Puszika!!!

    VálaszTörlés