2010. július 3., szombat

Szülinapozás

Reggel mikor felkeltem jóanyámat sehol sem leltem. Helyette jött apa meg Kristóf. Még a reggelinél sem láttam anyámat, de azért befaltam egy csomó kalácsot a joghurt mellé. Aztán 9óra körül befutott anya nagy pakkal meg egy nagy pakk pelenkával nekem. :) Örültem neki, egyből hozzá bújtam. Aztán a délelőtt folyamán még egyszer kifejeztem nagyon az örömömet. Mind a nappaliban voltunk, anya a földön hevert, apa az ágyon,Kristóf lufit tekergetett. Én meg körbementem és mindenkinek adtam egy cuppanós puszit. :) Édes voltam anya szerint. Na meg hisztis is ma, abból is jutott délután, hogy megmutassam a társaságnak mit tudok.
Szerencsére a beígért emberseregnek csak egy töredéke érkezett meg szülinapot köszönteni, így annyira jól éreztük magunkat, még anya is. Mi keltettük Dominiket és Lacust. Mind a ketten ünnepeltek voltak,mert Domi 1-én volt 2 éves, Lacus meg 7-én lesz 4. Vittünk egy nagy tortát amit én is megkóstolhattam, anya adott belőle. Nagyon tetszett a tüzijáték és a gyertya is. A fiúk meg ügyesek voltak, mind a ketten el is fújták.
Találtam odafent sok-sok játékot, de aztán lementünk a kerbe ahol szintén nem kellett unatkozni. ANyára a frászt hoztam,mert folyton a mászókára akartam mászni. Ez még nem is lett volna baj, mert felfele a lépcsőkön nem olyan nehéz közlekedni, de a végén nem csúsztam le a csúszdán, hanem jöttem visszafele, és persze nem curikkolva. Anya 3-4 nyaktörő alkalom után megelégelte és letiltott róla. Volt ám ordítás meg földhöz csapás a részemről, de azért hamar megbékéltem, főleg hogy senki nem foglalkozott velem és kerestem más játékot. Nem volt nehéz,mert annyi minden volt az udvaron hogy nem is lehtett tudni hova kapjon az ember. Egy medence is volt vízzel, aminek anya annyira nem örült,mert nem híve ennek a vízbe be-ki dolognak. Lacus és Domi ezt játszotta párszor, de anya bennüneket nem engedett bele. Kristóf nem is foglalkozott vele, engem csak a pacsázás izgatott. KÉsőbb befutott Simák papa és Ági is. Elég jól megbarátkoztam velük. A végén Áginak még puszit is adtam és hagytam hogy Simák papa is adjon nekem,bár neki már én nem akartam adni. Jó volt ,hogy ezúttal nem volt ott Lacus összes nagynénije és nagybácsia (Titának, az anyucinak sok testvére van),mert olyankor sose játszottunk ekkorát, a fiúk sem...
7 óra elmúlt mire hazaértünk, én már eléggé elfáratam, hoztam is a formám némi hisztivel fürdés előtt, alatt és után is. De aztán megittam a 2dl tejcsimet és igen hamar el is aludtam.

2 megjegyzés:

  1. Szia!!Klassz egy nap, ti mindig ünnepeltek, vigan élitek z életet, aminek örülök, viszont amiatt szomorú vagyok, h nem válaszoltál..
    Millió puszi, s boldog további napokat nektek!!!

    VálaszTörlés
  2. A szulinapozas jo dolog:) Mi is elunk-halunk a vizert!
    Edes lehetsz a kis puszi osztogatasoddal:) A hiszti nalunk is meno, bar en most a verekedesre szoktam ra:O
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés