2010. július 7., szerda

Borulások sorozata


Tegnap építőkockáztunk Kristóffal.

Kezdődött azzal a hogy vasárnap mamáéknál töltöttük a napot ami alatt sikeresen elestem 2x. Egyszer a járdaszegély szélének vágtam a bal térdem, majd a betonon estem el, hiába figyelmeztettek hogy kissé lassabban kellene rajta közlekednem, és ott is sikerült pont arra vágódnom. Amúgy a nap jól telt. Nem volt nagy kánikula így a fürdés elmaradt, de egész nap az udvaron játszottunk és jól elvoltunk. Kép persze most se készült, pedig a gép a táskába lapult, csak jóanyám elfelejtette. Úgy ahogy Lacuséknál sem fotózott.. bár ott Tita készített képeket, reméljük jut belőle majd hozzánk is.
Délelőtt apával játszottunk sokat,mert anya és mama bent főzőcskéztek. Azután még mi aludtunk anya megsütötte a kakaós és sajtos csigát amiből én is kaptam vacsira, nagyon fini volt.
Mire hazaértünk már éppen csak egy gyors fürdésre volt idő és már mentünk is aludni.

Hétfőn piacoztunk egyet és délután sikerült itthon is esnem egy nagyot. Pont a két padlószőnyeg összetételénél lévő réz lemezből kikandikáló csavarfejre estem rá a bal térdemmel.. Felhasította a bőrt, folyt a vér és fájt... :s

Kedden anyával ügyet intéztünk,mert hamarosan lejár a jogsija. De nagyon kevesen voltak és jóval a valós időpontunk előtt sorra is kerültünk és pikk-pakk készen is voltunk. Délután pedig keresztanyuékhoz mentünk fel. Bár elég bolond idő volt, hideg szél fújt, de jót játszottunk kint az udvaron. Sokat csúszdáztam, babakocsiztam, homokoztam, labdáztam. Aztán sikerült itt is borulnom egyet. Mellé ültem a lépcsőnek és a fejemmel, azaz a bal arcommal pont megkoccoltam a kerámia cserép szélét. Tiszta lila lett a kis arcocskám.. :( Reméljük azért innentől nem ez lesz a trendi hogy minden napra jut egy dőlés.. :( A vacsi kicsit elcsúszott mert eljátszottuk az időt, de bedurmoltam 2 pohár joghurtot meg egy kismackót, és még itthon megittam rá a 2dl tejcsimet is elalvás előtt.

A bolond szeles, hűvös idő megmaradt mára is. NÉmi piacos ügyünk van meg a postára kell mennünke csekket fizetni, aztán a nap többi részét valószínűleg itthon töltjük majd.

4 megjegyzés:

  1. Szegénykém jól megjártad.
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. Szia Majácska!!!


    Jaajjj, egyelek meg, hát vigyázz ezekkel a melléülős dolgokkal, nehogy nagyobb baj legyen legközelebb...Látom imádsz a bátyáddal játszani, szép dolog is az igazi testvérszeretet.Mintha kicsikét fogytál volna, vagy mégsem???

    VálaszTörlés
  3. Nóri anyu!
    Nem vagyunk mi kövérek, a látszat csal... (Tudom,nem ezért írtad) Hízogatunk szépen egyenletesen,meg növögetünk is,mert éppen ma látta anya hogy a farmernacimat le kell engednie) Védőnőhöz 20-a után megyünk az oltás miatt... akkor tudunk majd pontos adatokat is. De ha ebédre lecsúszik a tányér gyümileves,meg mellé a főzi töltelékkel.. Vacsira 2 joghurt meg egy kismackó.. akkor azért olyan keveset nem eszem.. igaz? :)
    PUszi

    VálaszTörlés
  4. Vigyazz magadra kis mano! Olyan lehetsz, mint en:) Nalam is meno mostanaban, hogy borulok orankent. Ma pl a fulem csaptam ugy a szekreny szelehez, hogy belilult...
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés