2010. július 2., péntek

Egyke gyerek és a strand

A héten tehát anya kicsi, és elég hisztis lánya voltam itthon, Kristóf nélkül. Szerdán egész nap itt volt keresztanyu. REggelről vérvételen volt, aztán feljött hozzánk és anyával jót dumcsiztak. Én meg jól elvoltam, hiszti nélkül körülöttük. Aztán mire felkeltem ők kitalálták, hogy kihasználják az alkalmat, miszerint csak 1 gyerekük van, és buliznak egyet. Össze is szedtük a legszükségesebb dolgokat, és még keresztanyu és keresztapu elintézték a jogsihoz az orvosi alkalmasságit, addig mi a kressz parkban mulattuk az időt. Csúszdáztam, kölcsön babakocsit tologattam, a csigámat tologattam, homokoztam. Jól elvoltam. És felfedeztem a rámpát ahol le-fel járkáltam..
Aztán ahogy keresztanyuék végeztek elmentünk hozzájuk. Fürödtem, kaptam vacsorát és még fél 8ig játszhattam egyet. Aztán mivel úgy is meleg volt, lezuhanyozott apa újra, megkaptam a tejcsimet és Lili szobájában, az utazóágyban némi kis magyarázás és nyögdécselés után bealudtam. EGészen reggelig nem sok vizet zavartam. Így keresztanyuék és anyáék lementek a teraszra és jót beszélgettek, ettek, ittak éjfélig. Aztán megfürödtek idefent és egy kis dumcsi után aludni tértek.
Sajnos a férfiaknak reggel dolgozni kellett mennie, de mi kényelmesen keltünk nők, és miután összepakoltunk elindultunk a mamáékhoz.
A napot ott töltöttük, azaz a délelőttöt. Játszottunk kint az udvaron. Homokoztam, mentem a nyuszis motorommal, hintáztam, jól éreztem magam. Az ebéd és a jó nagy déli alvás után pedig - amiből anya úgy keltett fél 3kor - anya összeszedett bennünket gyereket és strandolni vitt.
Apát is összeszedtük a gyárnál és a gödi strandra vettük az irányt.





Már az autóban is fotózkodtunk. Sajnos a gyerekmedencét éppen az érkezésünk után nem sokkal engedték le, mert valamelyik kisgyerek nem éppen illendően összekeverte az illemhellyel.. :s Ennek én nem örültem a legjobban,mert a mélyebb vizekben nem éreztem jól magam. A hajmosást is utálom itthon, azt amikor hátra akarnak dönteni. Szétcsapom a lábam meg a kezem és ordítok.. Na hát a mély vízbe is hiába volt úszógumi, vagy fogott anya az ölében a lépcsőn ülve, egyik sem tetszett... Úgyhogy 40 perc után én határozott ordításba kezdtem.
Minekután anya megtörölt, adott vizet, egy tiszta felsőt és mászkálhattam a fűben kedvemre. Sajnos a strand nagy hátránya, hogy hiányzik róla egy gyerekbarát jó kis játszótér, így nem sok mindent tudtam magammal kezdeni. Jöttem-mentem a játékainkkal, de főleg anya ásványvizes palakjának hurcolásával voltam elfoglalva.
Aztán a többieket is összeszedtük 6 órakor,mert Lilike sajnos belázasodott, és elindultunk haza. Mamáéknál még megkaptam a vacsim, mert bár 5kor ettem még egy banánt, de éhezett a pocakom és csak úgy jöttünk tényleg haza. Mosdás, tejcsi és fél 9kor már aludtam, egészen reggelig.

4 megjegyzés:

  1. Micsoa superságos egy hétköznapok voltak ezek!!!Mi holnapra tervezzük ezeket az élményszerzéseket, de strand nélkül...Szép vagy nagyon a képeken a tesókáddal!!!
    Hihetetlen, de Nóri is utál hátradölni, s fél a nagyvizben is a strandon..hogy ti mennyire hasonlitottok??Mostmár enni si imád, ugyhogy ebben is!!!

    S képzeld mi most a szobatisztasággal vagyunk elfoglalva, mert Nóri egy reggel szólt, hogy PISZIII, s ráült a WC-szükitöre, s azóta is szól napközben, s már kaka is volt!!Ti ezzel a témával hogy álltok???

    VálaszTörlés
  2. Szobatisztaság Nóri anyu?
    Hát Maját is jobban érdekli a dolog, mint ilyen idősen Kristófot, de én nem akarok ezen a nyáron még ezzel foglalkozni. Kristóffal több mint másfél évig küzdöttünk vele, elég fárasztó és idegőrlő volt.. Megvárom még valóban megérik rá,mert semmi kedvem mindahhoz, amit a másikkal végig csináltam. Eljön majd ennek is az ideje.
    Puszi nektek!

    VálaszTörlés
  3. Szia!!Itt Nóri anyu!!!Tudom nagyon sokan ugy járnak, hogy nehezen szokja meg a gyerköc ezt a szobatisztaságot.Én is tartok töle nagyon...Ugy érzem ez értelmi szintje még nincs ott, mégis ugy tapsolja magát, hogy pisilt...Szerinted ugy jól csinálom, h ébredés után, aztán 2 óránként kérdezem, h van-e pisi, s akkor ö megy, s ráültetem és pisil, vagy várjam meg mig szól magától teljesen???

    VálaszTörlés