2010. július 26., hétfő

Ölelek, puszilok, szeretek


locsolunk mamával



Hordóban pancsolunk anyával...



Én vagyok a söfőr!






Buli volt a hétvégén! Közös pancsi...






Névnapok és születésnapok...


Én is megkóstoltam a marhapörköltet, fini volt!




Dominikkel játszottam.



A legnagyobb segítség én voltam dédinek! Egyesével, nagy összpontosítással szedegettem ki a babocskákat a pacsokból. Nem untam ám meg még el nem fogyott! :)




A Váci Világi Vigalomban lángost ettünk, még Kristófét is megdézsmáltam ám!



25-n felköszöntöttük Kristófot a névnapján. Én is megnéztem mik azok a szivacsok amiket kapott. Anya azt mondta a vízben közösen játszunk majd vele. Élveztem este én is a játékot!


Az elmúlt két hétben sokat, sokszor és papa volt a kitüntetett személy. De ha apát láttam meg hogy hazaérkezett hozzá is nagy "apa" kiabálások közepedte szaladtam széttárt karokkal. De papához mindig, minden körülmények között.

A mamáékhoz költözésünk előtti napon (13-án) elmentünk délután Lujzihoz és Lorihoz. Nekem nagoyn tetszett a kisbaba továbbra is. Mentem hozzá, lefeküdtem mellé és figyeltem. "Ráfeküdtem" a hátára és megszeretgettem, simiztem. Amikor pedig Lori aludt egy nagyot játszottunk a társasház kertjében. Mentem Lujzi után rendületleül fel a csúszdán és csúsztam le anya vagy apa segítségével. Szaladgáltam a buborékok után amit a nagyok meg a felnőttek fújtak. Egy kicsit homokoztam is, de a csúszda volt a sláger. Este nehezen aludtunk már el,mert kibírhatatlan volt a meleg. Az előtte lévő napokban is sokat szenvedtem az esti elalvás nem működött a szokásos rendben.
Az elmúlt két hétben aztán történt sok dolog velem. Mamáéknál is meleg volt, de azért elviselhetőbb. ... Sokat fürdötünk, este kint locsoltunk az udvaron. Én folyton homokoztam főztem, még a kádban is a vízben. Kanál, tányér vagy éppen kisvödör és kevertem az ennivalót nagyon. Hintáztam is sokat a hajóhintában, motoroztam a kis nyuszimon, a végén már egyre vagányabban. Így történt, hogy Kristóf és Lili névnapján egy nagyot estem az én kicsi nyuszis motrommal és pont a betonon sikerült. az orromról lement a plezúr, a homlokomról is és szép lila lett. A szám valószínűleg megharaphattam mert feldagadt és anya alig-alig tudott megnyugtatni. A raplijaim megmaradtak, amit anya a melegnek tudott be itthon, de mamáéknál már nem értette miért kell felelttem állni még elalszom. Miért kell csel ahhoz hogy megegyem az ennivalót, vagy miért fogok neki ordítani és az ellenkező irányba rohanni ha közlik hogy hami.. amikor előtte fél órán át anya mellett állok a konyhában és reklamálok,hogy enni akarok??? Érhetetlen volt. Szombat este nem is ittam meg a tejcsimet mamának, mikor anyuék elmentek koncerte, és csak mama kezében voltam hajlandó elaludni.

Aztán betöltöttem a 20 hónapot, csütörtökön pedig megkaptam az oltásomat is. Pedig én olyan kedvvel mentem be a védőnénihez, a doktor nénire is mosolyogtam, aztán megbökött. Anya azzal vigasztalt, hogy 6 éves koromig már nem fog ilyen történni velem. Voltunk a temetőbe is és vittünk virágot Simák mamának, aki ma ünnepelné a születésnapját.

A múlt héten pedig minden nap hármasban játszottunk,mert Lilike is ott volt mamáéknál egészen délutánig. Sokat fürödtünk és jól megvoltunk közösen. Pénteken anya vigyázott hármunkra, szombaton délelőtt apa is besegített kicsit, csak mikor már Lilike hazament és mi meg aludni, akkor ment el,mert dolga volt. Délután viszont utána mentünk le a Világi Vigalomba. Megnéztük mamáékat, az árusokat, sétáltam sokat és táncoltam a zenére. Mindenki megcsodált milyen szép vagyok. :) És ettem lángost.. Nagggyon fini volt. Miután anyával megettük a mi részünket, utána mentem Kristófhoz és apához kuncsorogni. Kaptam lufit egy nénitől és anya egy nagyon szép kis fehér rucit vett nekem. :) Hazafele már fáradt voltam és valamivel könnyebben ment az elalvás is, mint az előző napokban, amikor anya már a haját tépte mire 9 órára csend lett a házban.

Vasárnapra teljesen elromlott az idő, esett egész nap, így a délelőtti játék után és egy rövid 1 órás alvás után jöttünk haza. Elköszöntünk déditől és összepakoltunk. Itthon némi rendrakás, pakolás után anyáék megállapították hogy hiányzonak dolgok, ezért elugrottunk a tescoba. Ahol először Kristóf kérte az autós bevásárló kocsit, de végül átadta nekem a helyet. Én pedig élveztem hogy kormányozhatok és nyomogathatom a dudát. A vásárlás végén egy túrórudit is ettünk, én is kaptam belőle. Este pedig már mindenki a saját ágyában, kellemes hőmérsékelten aludhatott....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése