2010. július 9., péntek

Bilizésem története, valamit sok más egyéb

Csütörtökön délelőtt lementünk a városba és elmentünk a Posta parkba a játszótérre. Az idén, mióta valóban jó idő van még egyszer sem voltunk, pedig itt van közel és nagy árnyas fák alatt kellemes lenne nyáron is játszani.. csak.. a szúnyogirtán a városban sem igazán van a toppon és tele van a fák környéke meg az egész park szúnyogokkal. És persze bennünket nagyon szeretnek és folyton fel is dagad szépen a csípések helye... Anya most a ruhánkra fújt némi szúnyogriasztót, mert ránk nem mert.. de azért így is sikerült Kristófnak beszereznie egy csípést.. :(
Előtte még bementünk a dm-be ahol anya összefutott egy fél éve nem látott kolléganőjével és dumcsizni kezdtek. Elmentünk a parkba ahol mi játszottunk anyáék meg beszélgettek tovább. Aztán fél 12kor hazajöttünk. Én kipróbáltam a csúszdát, a libikókát, homokoztam, rugóshintáztam. Jól éreztem magam. A délutánt már itthon töltöttük, apa is befutott 5 órakor, de azátn el is ment hamar és aznap már nem is láttuk. Viszont történt még egy nagy dolog. A déli alvásból felkelve uzsi után nagyon mutogattam a lábam között a pelenkámat és megindultam a fürdő fele. Anya fogta a bilit, ami előző este került elő, és ráültetett. Én meg szépen belekakiltam neki. :d Nagyon tetszett, csak mutogattam és magyaráztam. Aztán anya beleöntötte a wc-be és lehúzta, én meg néztem utána hogy hova tűnt. Egy fél óra múlva ismét mentem utogatni a bugyómat, anya akkor is ráültetett és pisi ment a bilibe, a pelusom pedig száraz volt. A délután hátra lévő részében azonban csak hülyét csináltam ősömből,mert 10 percenként mentem volna, de a bilibe nem volt semmi. Aztán este a vacsi után szétett lábakkal pofát vágva mentem anyához, aki ismét rá akart ültetni, de ezúttal a kaki hígabb volt, és a pelenkába sikeredett.
A tegnap napot a mamáéknál töltöttük, ott a nagy játék hevében nem jutott eszembe egyszer sem sem a pisi sem a kaki.


Mostanában a papucsok nagy slágerek. Hol kacsán hol rendesen, de bárkijét felveszem és megyek benne a konyhában..



Tegnap reggel ébredés után összecihelődtünk és kimentünk a mamáékhoz. Lilike is ott volt, és énvelem jobban elvolt egész nap, mint Kristóffal. Ketten sokat marakodtak főleg délelőtt, de délután már egészen jól ment a játék közöttük. Én sokat homokoztam,meg papával mászókáztam.




Aztán délutánra pancsivizet is csináltak nekünk anyáék, de én nem sokáig éreztem magam jól benne, hamar ki akartam jönni. Úgyhogy most anya kíváncsi lesz, hogy alakul a délutánunk,mert ismét egy strandos kiruccanást tervezünk ebben a nagy melegben... Reméli nem a példen kell ülnie velem végig.




Hintáztunk is hármasban, és én is egyedül.
Ma pedig anya korán kelt,hogy 9 órára már elkészüljön a finom borsóleves és a rakott zöldbab is,mert utána indultunk egy elmaradt névnapozást bepótolni. Apa öccséékhez mentünk Róbert névnapot ünnepelni. Nem voltunk sokáig, de jól éreztük magunkat. Robika játékaival játszottunk,megnéztük a pipiket, kacsákat és a libát a baromfiudvarban. Anyáék beszélgettek, Kristóf nassolt. Aztán hazaérve megettük a fini ebédet és elmentünk aludni,hogy délután a strandon mindenkinek jó kedve legyen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése