2010. július 31., szombat

Barackos és Simák találkozó

Csütörtökön reggelről anya főzött, aztán lementünk a piacra,mert elfogyott a tejcsi. És ha már ott voltunk beugrottunk Keresztanyuhoz, aki egy bio-boltot vezet ott nem rég óta. Itthon ebéd és a déli csendespihenő után pedig mentünk ki mamáékhoz, hogy szedjünk még egy kis barackot. Apát összeszedtük és mivel a papa pont a barackosban volt, be is mentünk hozzá.

Nekem nagyon tetszett mert még sose jártam ott. Kicsit "segítettünk" a papának,meg megszedtünk egy egész kosarat barackkal. Aztán elmentünk a mamáékhoz. Játszottunk egy jót az udvaron még,meg ettünk barackot. Az idő nem volt annyira kellemes, mert elég hűvös lett 6 órára. Így vacsiztam és megindultunk hazafele.

Pénteken itthon voltunk, azaz délután mentünk csak le anyával, amikor már apa is megjött. Elvittük apát egy maszek melóra, aztán elmentünk fagyizni. Még nem is végeztünk mikor apa telefonált,hogy készen van és a játszótéren vár bennünket. A délután többi részét ott töltöttük, bár az idő továbbra is igen hűvös volt, aztán a végén elvonultak a felhők és újra kisütött a nap. Nem voltam a legjobb paszban, minden nyavajáért földhöz vágtam magam és sírtam. Anya nem is tudott még fél órára sem elmenni - egy kicsit boltolni és körülnézni - mert apa telefonált utána,hogy azóta sírok és hát persze még papírzsepi sem volt nála.. De sokat csúszdáztam, libikókáztam Kristóffal, kipróbáltam mind a 2 hintát és homokoztam is.

Ma pedig már reggel csomagoltunk és mentünk a mamáékhoz. Hajnalban egy nagy zuhira ébredt anya, szegény így azt se tudta milyen ruhákat pakoljon be nekünk. De végül szépen kisütött a nap, sőt irdatlan meleg is lett, úgyhogy fél 10től már kint voltunk az udvaron. Aztán papa mondta, hogy van még a barackosban 2 fán egy kevés barack, és így anyával meg apával mi is utána mentünk. Vittük Lilit is,mert ő is mamánál töltötte a délelőttöt. Láttam szép pillangókat, szedtünk anyával virágot és láttunk két kisbékát is a főbe mászkálni, és persze "másztam" - papa meg apa feltett, anya meg lefotózott - fára és a papa nagy botor fém létrájára viszont szó nélkül egyedül másztam fel és le.




Gép híjján anya telefonnal fotózott, de így is jó,hogy megörökítette milyen ügyes vagyok. :)
Aztán mamáéknál meghamiztunk és aludtunk egy nagyot. Utána pedig hivatalosak voltunk a Simák találkozóra. Tavaly még nagyon picike voltam, ezért anyáék kihagyták, előtte lévő évben Kristóf a rossz idő ellenére is nagyon élvezte a dolgot,meg a sok embert. Most én is feloldódtam a végére. Túl sok kép nem készült fotómasina híjján, de a házigazdák fényképeztek, úgyhogy később biztosan lesznek majd képek bőven.
Kipróbáltam Lilike kismotorját mind a 3-at, játszottam fa kirakókkal, a fecsegő bödönnel, sétáltam, kavicsoztam, labdáztam. Ettem fini rizst és fasírozottat,meg megyes sütikét is. Jól éreztem magam és a végére már nagyon feloldódtam, dumálni is elkezdtem ezerrel, amit mamáéknál nem annyira művelek, csak inkább itthon anyáéknak. 3 órát voltunk csak, de ez az idő kellemesen telt.



3 megjegyzés:

  1. Kis hiszti gep:) Ossze kene kotni minket.
    Edesen maszol fara. Anyat biztos a frasz kerulgette:)
    Akkor a csaladi talalka Lilikeeknel volt? Legalabb kicsit otthon ereztetek magatok.
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy kicsi Maja,hogy már Te is segítettél anyáéknak barackot szedni és még a fára is felmásztál!:o:p;))

    Gyönyörű vagy a képeken,nagyon édes vagy!:p:)

    Puszi,szép vasárnapot Nektek!

    VálaszTörlés