2010. április 22., csütörtök

Nem egy egyszerű eset..












Na ez a mondat rám vonatkozik. EGyszer kiszabadulok a babakocsiból utána feszítek, ordítok, rugdosok amikor anya vissza akar tenni...


Ma viszont rosszat csináltam és ezt meg is értettem. Amikor anya veszekedett velem és a kis kezemre is ráütött egy picit,mert elszakítottam egy mesekönyvet, először biggyeztettem és jött a mű sírás igazi könnyekkel.. aztán pedig lebiggyesztett szájjal és komoly szemekkel figyeltem anyát ahogy beszélt. Nagyon figyeltem, és a végén lesütöttem a fejem... :o Anya majd felröhögött, de nem tehette,mert látszott rajtam hogy értem hogy nem szabad ilyet csinálni és rosszat tettem...


Tegnap szép idő volt továbbra is felénk, bár a szél hidegen fújt. De elmentünk Kristófért az oviba, aztán anya átadott bennünket apának, mert neki volt 1-2 dolga még (egy rucit kellett visszacserélnem amit Majának vettem, meg a gyógyszertárba rendeltem dolgokat, amik délutánra jöttek meg) utána viszont csatlakozott hozzánk a főtéren. Na ott kezdődött a baj.. Persze én nem arra akartam menni amerre anyuék.. :d Egy darabig hagyták hogy bóklásszak, de aztán meg kellett apa kezét fogni, amit nem akartam, így mentem ordítva a kocsiba.. A Dóm-téren ismét kiszállhattam és nagyon élveztem a lépcsőket fel-le a dómhoz, és okosan fogtam apa kezét,mert megértettem hogy különben megyek vissza a kocsiba. De végül fél 6kor el kellett indulni haza, így ismét ordítva és rugdoskodva csatolta be a a kocsiba.. de egy idő után elhallgatok, és utána meg nevetek tovább.. :)


Itthon megettem egy hoddogkifli felének a belsejét vajasan teával, aztán 2dl tejcsit ittam rá fürdés után.


Ma reggel kicsit hüsi volt, de szépen sütött a nap. Így elvittük Kristófot az oviba, elmentünk tejcsiért a piacra, meg anya vett salátát a szombati tojásos nokdelihez,mert nem nagyon szeret pénteken piacra menni. Nagy a tömeg és sokat kell várni mindnehol. Aztán még megvettük keresztanyu névnapi ajándékát és jöttünk haza.

Itthon játszottam kicsit majd mentem aludni. Ébredés után a járókában kötöttem ki,mert anyunak még volt vasalni valója, ennek nem örültem maradéktalanul. Többször emeltem a lábam a rácsba kapaszkodva,hogy ki akarok jönni, de végül elvoltam.


Tegnap mondtam anyának hogy "ácsi" :) Olyan édes voltam, többször is. Amikor meg felvitt aludni délelőtt és letett az ágyba, mondtam hogy "baba búva" és mutatttam a számra, mondtam hogy "ham", ezzel kérve a cumimat. :)


A fogacskák nagyon kínoznak. A napi 2 adag 30-as chamomilla simán lecsúszik. És egyszer biztos,hogy anyának mosnia kell a bodymat,mert a kaka igen híg és néha nagy adag jön belőle..


Jobb oldalt a kisőrlők közül lent is fent is jön 1-1, még az ínyem is meg van repedve. A másik oldalon pedig dagadt, duzzadt és fehérlik, tehát ott is indul. Viszont fent a 4. első fogam még mindig nem törte át az ínyt, egy vékony hártya van rajta... :(

Ma délután apa kicsi lánya leszek,mert anya viszi Kristófot a fodrászhoz. Biztos jól fogjuk magunkat érezni.. :)

2 megjegyzés:

  1. Edesen tudsz hisztizni:) Anya nekem mindig ezt mondja, mikor jelentektelen dolgokon kiverem a balhet es gorbul a szam ezerrel.
    Na azok a fogak, engem is bantanak:(
    Jo apazast!
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés
  2. Nagyon edes vagy hisztisen is.Lattom te is jo kislany modjara csinalod tetetve a sirast.Hig kaki az nalunk is van boven JUlianal.Edes vagy a kepeken nagyon.OLyan kis helyes vagy a fogacskaiddal.Szettepted a mesekonyvet azert Szabina is szokott kapni a kezere.puszika

    VálaszTörlés