2010. április 25., vasárnap

Az első igazi játszóterezős délutánom



















Pénteken már reggel is kellemes idő volt mikor Kritófot elvittük az oviba. Aztán itthon töltöttük az időt anyával. Délután apa hozta Kristófot haza az oviból, elmentek közben még vonatokat is nézni. A délután itthon telt játszással.
Szobanton apával voltunk délelőtt, azaz én aludtam, apa és Kristóf játszottak még anya elment a piacra.
A délutáni alvásból felébredve viszont bennünket is kicsalogatott a napocska és lementünk autóval a dunapartra. Ott babakocsiba kerültem,mert Kristófnak korábban anyáék megígérték,hogy a dunapartról egyszer elkerekezhet a liget felé, így ő biciklire pattant, mi meg anyáékkal sétáltunk utána. Visszaérve a dunapartra kiszabadultam végre a kocsiból, előkerültek a homokozó felszerelések is. Bár nagyon szuperül megcsinálták a régi játszóteret, de anyának nagy bánata volt, hogy a homokozókat teljesen felszámolták, mindent. Apró kaviccsal van az egész beborítva, azon állnak a klassz mászókák, csúszdák, hinták, de a homokozó hiányzik nagyon.. Én elvoltam így is, na meg Kristóf is, homok híjján raktuk a kavicsokat a lapátkával bele a vödrünkbe.. Bár egy idő után nekem jobban bejött Kristóf nagy vödörje, mert hát az enyém túl picike volt. :) Aztán csúszdáztam is, és az egyik csúszdás mászókára mikor anya segített felmenni, akkor azzal játszottam,hogy a két vége között lévő íves formájú hídon sétáltam egyik oldalról a másikra.. anyára persze a frászt hozva,mert egyszerre nem tudott két oldalon lenni és azt leste, hol fogok éppen fejjel leesni.. Egy darabig hagyott, de mikor már lógott a nyelve a szaladgálástól akkor kénytelen volt felmászni utánam és lehozni. De a lapátommal gyorsan le lehetett kenyerezni és a sírás elmaradt. Viszont most 2. alkalommal tapasztalta anya,hogy a hintába nem maradok meg.. Pedig régen szerettem.. De most is úgy járt, hogy beletett, de én már csúsztam is előre és kéretckedtem kifele.
Másfél óra játék után elindultunk hazafele, mert anya még vett fagyit is, és a nagyok vacsi után fagyiztak is egyet otthon..
A vasárnapom pedig ismét mamáékkal telt. Bár a tavalyi nyár óta nem sokszor töltöttem egyedül náluk egy egész napot, de vasárnap igen. Anyáék Kristóffal kirándulni mentek, én pedig mama és papa kicsi lánya voltam... Csak elaludni nem akartam úgy egyedül ahogy itthon szoktam,mert ha mama kiment a szobából egyből felálltam és sírva fakadtam.. (anya félt is hogy itthon majd folytatom tovább.. de szerencsére itt semmi gond nem volt) Így végül mind a két alvásnál mama vagy papa bejött velem a szobába és ők lefeküdtek a nagy ágyra én pedig így szépen elaludtam az enyémben sírás nélkül.
Voltam az udvaron is délelőtt is és délután is. Homokoztam, jártam-keltem, tologattam a csigabigámat amit Erdélyből hoztak mamáék és megnéztem az állatokat is. Mamáék vettek pénteken egy busit, simán begyalogoltam az ólba hozzá.. a busi ilyedt meg tőlem nem én tőle.. :)

3 megjegyzés:

  1. De gyonyoru kepeket csinalt rolad anya!!! Vagy inkabb ugy kene mondanom, hogy ilyen gyonyoru babarol jo kepeket csinalt anya:)
    Debi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Már egy pár hónapja olvasom a blogodat, de eddig még nem mondtam véleményt.
    Nagyon szépek és aranyosak a gyerekeid:)
    Én is váci vagyok, és valahogy nekem sem jött be a kő a játszótéren. Persze a nagyobbik lánykámnak bejött:D De amúgy nagyon jó a játszótér:)
    Ha van kedvetek lessetek be hozzánk Az én kis családom néven lévő blogomba
    Dorottya

    VálaszTörlés
  3. Tunderi vagy kis Maja a kepeken igazan csinos es szep a kendod.Olyan kis helyes vagy es edesen jatszasz a jatszoteren.Jo kis szombatod volt a jatszoteren.A vasarnap is klasz lehetett a mamaeknal.Orulok hogy ilyen jol erzed magad nem vagy beteg es orulsz mindenek.Nalunk is volt idoszak mikor Szabina imadta ahintat aztan sajnos felt egy ideig tolle,most meg ujra szereti.puszika

    VálaszTörlés