2010. április 8., csütörtök

Napsütéses hétköznapok








Murphy törvénye, hogy hétvégén mindig vacak az idő, hétköznap pedig heted magával süt a nap.. Gonoszság.. De tegnap reggel nagyon hideg volt, viszont mivel Kristóf oviba ment, én is kénytelen voltam a babakocsiban végigülni az utat a babakocsiba. De anya rámadta a téli dzsekit, ami viszont hazaérve fél 10kor már melegnek bizonyult.. na most légy okos anya..


Vásároltunk kicsit, aztán végre a szokott rendben aludhattam. Délelőtt másfél óra délután 1 óra szunya sikerült. De így jobb volt a kedvem, kevesebbet nyüsziztem és anya úgy döntött egyenlőre csak ha valami miatt úgy alakul, akkor lesz 1 alvás. Kell nekem még az a 2x-i pihentető szunya. Bár most is magyarázok, és ha nem aludtam volna délután, akkor már háromnegyed 8kor beájulok.. de egyenlőre még tolerálja..


Tegnap a főtéren voltunk. Jöttem-mentem még Kristóf biciklizett,meg ismerkedtem, néztem a gördeszkásokat, amitől meg anyát kerülgette a fársz,hogy mikor taposnak rám..


Ma reggel piacon voltunk, meg a dm-ben, aztán újra itthon. Játszottam szépen a délelőtti alvás után. Lovacskáztam, zongoráztam, kockákból tornyot építettem. Képzeljétek, a mamáéknál már 5 kockát egymásra raktam! :) Itthon meg tologattam egymásba az építő kockákat még szét nem esett a kezembe.


A déluátni alvásom most mormotásra sikeredett, anya úgy ébresztett 3kor és nagyon morci voltam. De muszály volt,mert így is majdnem elkéstünk, ugyanis 4re Veresegyházára kellett mennünk. Anya tált egy homeopátiával foglalkozó gyerekorvost. Bár 2. napja már egyre egyértelműbb lett a számára hogy mindez a nyűg és nyavaja a fogaim miatt van.. Így is van többé kevésbé. Második napja hasmenésem van, és a kezem a számban lóg, folyik a nyálam.. De a jobb fülem is hurutos kissé, így többféle homeopátiás dolgot kaptam és 3 hét múlva kell kontrollra visszamennünk. Anya boldog,mert az allergiától nagyon tartott, de szerencsére semmi ilyesmi nincs a pakliban!


Már majdnem 6 volt mire hazaértünk, úgyhogy csak a szokásos dolgokra maradt idő!

4 megjegyzés:

  1. Reméljük segítenek ezek a homeo dolgok!
    Mi is szeretjük a jó időt, és azt nagyon nem ha hétvégére rosszat ígérnek.
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. De jól sikerült a hetetek.Valóban rossz idö van szinte mindig hétvégén, hülyét kapok, mert igy ritkán vagyunk hármasban a szabadban.Nagyon tetszik a tornázós kép.De jó neked, hogy még egy nap kétszer alszol, igy nem vagy estére nyügi.Velem már 18.30-tól nem lehet birni, de már nem igénylem a délelötti alvást.
    Remélem bevállik az uj homeopátiás orvos, bevallom én már unom az én doktornöm stilusát, ugyanis semmit nem mond, mindent ekem kell kérdezn, és azt is én mondom, hogy hogyan , ö pedig azt mondja..óóó, persze ugy jó lesz.Biztos van 65 éves...de a doktoru sem jobb.Áthordani magánhoz nem akarjuk,mert az 1. sem sokkal jobb, 2.sok idö, és sok pénz ugye, igy annyit teszem, h több helyen a neten utánnanézek dolgoknak, és megelözöm a betegségeket..Mivel te már ettél mézet, milyet javasolsz nekünk??
    Kellemes hétvégét nektek!!

    VálaszTörlés
  3. Jo kis napotok volt,edes vagy akepken,szerintem is kell neked meg a 2x alvas.Hat mar tenyleg nem lehte tudni hogy mibe oltoztessuk a gyerekeket nehogy megfazanak vagy nehogy melegjuk legyen.Remelem ha afogaid kinoznak hamar kibujnak.puszika

    VálaszTörlés
  4. A napocska itt is szepen sut mostanaban:)
    Ugyi vagy a kockakkal, en csak lerombolni tudom oket, de azt nagyon!
    Remeljuk hamarosan kutya bajod sem lesz!
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés