2010. április 6., kedd

HÚSVÉTOLÁS

Pénteken Líviék nekem hozták a legtöbb meglepit, hiszen én már a szülinapomon és a névnapomon is túl vagyok, velük pedig decemberben találkoztunk utoljára,mert hát a távolság.. Kaptam egy fantasztikus zenélő zongorát, amin kicsi állatok is vannak, és ezek mozognak. Nagyon tetszett/tetszik.. na de Kristófnak is, úgy kellett a kezéből kivenni,hogy én is hozzáférhessek.. :p És kaptam egy babát, egy hátizsákban. A hátizsák a menő.. persze ha a baba a kezem ügyébe kerül akkor megszeretgetem, megpuszilom. JObbik esetben leteszem utána, rosszabbikban repül.. Mert hát láttam valamit az okos bátyámtól és én is utánozom.. repülnek a dolgok, néha jó messzire.. Ha anya szól hogy nem szabad, és nem éppen a durcás kedvemben vagyok, akkor lehajolok érte, felveszem, felegyenesedek és utána lassan lehajolva teszem le a földre.. Be lehet pisilni rajtam.. anya szerint. :)

Vasárnap jött a húsvéti nyúl. Ellátogatott mamáékhoz, állítólag keresztül szalad az udvaron és minden féle színes izét potyogtatott.. Na hogy ezek mik, én még nem tudom,mert hát még nem eszem csokit, így csak szépen összeszedtem, aztán meg azzal játszottam, hogy egyik kosárkából hordtam a másikba. :)



És még ilyen vicces nyulat! Tojt nekem egy nyulat! :)

Meg csoki híjján sok-sok gyümit kaptam, még mangót meg avokádót is. Anya azóta is lesi mikor lesz érett és ehetem meg..





Aztán jártam, keltem tovább a kosarakkal.





Odabent pedig igyekezetem mindent megnézni. Kaptam még egy nagy fa táblát is, ahova minden féle állatkát,meg házikót,meg ilyeneket kell a helyére illeszteni.. Kiszedni már nagyon tudom... A maci pedig Kristófé, mert én már kaptam egy ilyet a szülinapomra.




Délután voltunk újra az udvaron,mert még jó idő volt. Akkor kosárral, meg vödörre, aztán gereblyével járkáltam. A nyuszival még nem igazán tudok mit kezdeni, de majd idővel..





Hétfőn újra mamáékhoz mentünk. A fiúk eltűntek, Kristóf szavaival élve, az mehetett locsolkodni, akinek van kukaca.. Lili sírva is fakadt, hogy ő akkor csak meg akarja nézni a locsolkodókat...
Engem is páran meglocsoltak, de aztán 11kor kaptam ebédet és kidőltem.. Anya szerint ez az 1x-i alvás, amivel a hétvégén kísérleteztek, annyira még nem jön be,mert 10től megy a nyüszi és a hiszti.. Anya azt mondja neki nem ér ez ennyit. Inkább aludjak 2x, de legyek nyugisabb és nem ilyen konok és durcás és nyafogó. Pénteken még nem volt gond, de szombattól ez a trendi.. Úgyhogy mivel holnap már ovi is van, így biztos hogy megyek aludni fél 10kor és délután fél 2 fele is..

1 megjegyzés:

  1. Nagyon edes vagy a kepkeen,de sok szep ajandekot kaptal a nyuszitol.Edes a nyuszi mobilod majd jovore te is szaguldani fogsz vele.DE nagy macit kaptatok.Maja Maja te meg durcizni is tud es repiteni a dolgokat nem szep tolled.puszika

    VálaszTörlés