2010. április 12., hétfő

Ez nem lesz a kedvenc hetünk..


Hajnal óta esik az eső. Oviba is autóval mentünük, aztán esernyővel átment anya velem a bankba, de majd meg szakadt a súlyom alatt... :p Utána még fel az 5-re és le kellett ülnie... :):)
A hétvégén azért kegyes volt az idő hozzánk, nem panaszkodhatunk.
Pénteken ovi után egy nagyot játszottunk keresztanyuéknál. Életemben először voltam igazán közel a homokozóhoz. De inkább a lapáttal meg a vödörrel főzőcskéset játszottam. Aztán vizszont megnéztem mindent a homokozóba, bele is markolásztam, hogy kipróbáljam milyen, de nem tetszett annyira, rögtön mentem anyához hogy törölje meg a kezem. :) A nyuszikás motorom ízére még mindig nem éreztem rá, inkább csak tologatnám azt is mint Lili babakocsiját. Az jobban bejön. Aztán fél 6kor felmentünk keresztanyuéknál, rendbetettük magunkat, és miután én megkaptam a jussomat,mert hát a legkisebb az első, utána keresztanyu meg anya elkészítették a többiek ennivalóját is. Együtt vacsiztunk és negyed 8 volt mire hazaértünk. Így már csak egy gyors fürdés fért bele, és én hami után ki is dőltem. Az új szokásunk anyával,hogy amint meglátom a tejcsis üvegemet,már nyúlok is érte 2 kézzel és tömöm a számba.. :) Így anya hanyadt fektet az ágyra és én egyedül eszem a vacsimat. Anya mellém fekszik és simiz, puszilgatja a fejem. Ha ezt teszi, akkor én felváltva dugdosom oda a praclijaimat és azokat is puszilgatni kell. :D Tegnap az egyik kis kezem csak úgy feküdt a fejem mellett és anya elkezdte vele simizni az arcát. Aztán mikor végeztem az evéssel, és az üres üveget elvette anya, akkor a kiskezem visszadugtam az arca alá, a másikkal pedig átöleltem és közben mondtam.. "ááááááá" :) Anya majd meg zabált.
Sajnos az éjszakáink továbbra is rosszak,mert a köhögés nem hagy nyugodni.. :( Az orrom már alig szívható, de mégis van ott valami váladék, ami fekve köhögtet.. És persze pont azt a homeopátiás bogyót nem lehet sehol beszerezni ami erre a legjobban kellene. :( Anya végül megrendelte Pestről, az Aranysárkány Gyógyszertárból, de jó borsos postát fizet majd rá. Mindegy,már nem is érdekes, csak jöjjön meg és végre látszódjon a javulás mert ez már bő 2 hónap után annyira kétségbeejtő.. :( Még ha a fogaim a fő ludasok, akkor is... :(

Szombaton délelőtt apa kislánya voltam,mert anya meg Kristóf vásárolni mentek. Délután pedig elugrottunk a tescoba egy kicsit körülnézni. Bolond szél fújt kint, így kinti programot nem lehetett tervezni, ezért vásárolgattunk kicsit. Én kaptam egy kicsi homokozó készletet, nagyon tetszik, a mai nap is abban főztem az ebédet.. :) a lapáttal meg a vödörrel.. :)

A vasárnapot pedig mamáéknál töltötük. Felköszöntöttük keresztaput a névnapja (Zsolt) és dédit pedig a 76. születésnapja alkalmából. Anyáék csináltak fini somlóit, dédi sütött pampuskát. Mama pedig csirkepaprikást meg húsos zöldbablevest készített. Én is a leveskéből ettem, még egy kis krumplit is tett bele anya nekem, nagyon fini volt.
Az alvás nem sikerült túl rózsásra,mert főleg a délinél nagyon sokat köhögtem.. De rengeteget voltak a nagyok az udvaron, és délután én is kijutottam. (mert délelőtt akkor voltak kint még én aludtam) Járkáltam a babákkal, vödrökkel. Toltam a babakocsit és figyeltem ahogy a nagyok távirányítós autóznak, motoroznak. Barátkoztam Rocky kutyussal is.

2 megjegyzés:

  1. Jó kis hétvége volt :) Sajnos ezt a hetet mi sem fogjuk szeretni, mert itthon kell csücsülni :( Máskor ha valami Pestről kell, írj hogy hol kell beszerezni és majd én feeladom postán, mert az biztos nem annyi, mint amit ők kiszámláznak :)
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. Tunderi vagy a kepen.Igazan szep a homokozo folszerelesed,de jo hogy anyaek vettek neked egyet.
    Erdekes lehetett szamodra az uj dolog a homokozo.
    Jo kis szorakozasban volt reszed a mamanal,remelem hamar helyre josz vegre.
    Anya had el nem baj ha draga lesz az a hoeopatias valami csak hason mert ti aztan tenyleg nagyon sok ideje vagytok betegek.puszika

    VálaszTörlés