2010. április 16., péntek

MOzgalmas hét







Keresztanyuék gardrobja a legjobb hely a világon! :D De még mielőtt mindenki megrökönyödik, a gyerekszoba után az a legnagyobb helység, ahova befér az utazóágy és be is lehet sötétíteni. Mert keresztanyuék hálójába már semmi nem fér.. :p De nagyon kafa egy kis szoba, a héten 3x is aludtam benne, hatalmasakat! :D


Na a hét elejét inkább hagyjuk... Anya a hajtá tépte tőlem. Onnantól hogy megjöttünk az oviból csak az ordítás, a hiszti, toporzékolás, földhöz vagdosás működött. Anya gyanítja, a fogam a ludas, de hát mindent megtesz, mit tegyen még??? A jó ebben a ramazuriban, hogy legalább az alvásidőkben nagyokat aludtam, és már a köhögés is csak 1-2 nap keserítette meg az életem, és csak kevésbé.. Délelőtt és délutáná is 2-2,5 órákat durmoltam.


Kedden mi mentünk anyával Liliért az oviba. Persze szakadt az eső, frankó idő volt, akár csak hétfőn... Utána pedig mentünk keresztanyuékhoz, és Lili a szobájában aludt, én a gardrobban, közben keresztanyu is befutott az állásinterjúról. Aztán ő ébresztett fél 4kor, mert anya lelépett összeszedni tesót meg apát, és a délutánt is keresztanyuéknál töltöttük. A nagyok kicsit sokat marakodtak, de én jól elvoltam. Érdekes mód ott bezzeg nem hisztiztem... :o


Szerdán itthon voltunk délután, apával együtt játszottunk,meg műsoroztunk felváltva Kristóffal.. de ez utóbbiból azért kevesebb volt.


Csütörtökre tiszta reggelre ébredtünk, így gondolta anya babakocsival megyünk, és végre a 3 nap után néhány dolgot beszerzünk. A piacon rájött az eső.. anya boldog volt. Szerecsére csak szemetelt. Nem úgy 9 óra után, de ez már bennünket nem érintett. Ugyanis ismét keresztanyuéknál kötöttünk ki. Anya ment a bőrgyógyászatra (ronda viszkető nyavaják jöttek rám, de semmi komoly, kaptam krémet, és nem fertőző, ez a lényeg) én pedig aludtam. Aztán délben keresztanyu elhozta Lilit az oviból, addigra már anya is visszaért, és 1 órakor ismét közösen aludtunk. Délután pedig anya elment Kristófért, apát pedig Zoli bácsi fuvarozta fel Liliékhez, így a délután ismét ott telt. A változatosság kedvéért esett végig, hol jobban hol kevésbé.. :s


Ma reggel megint lógott az eső lába, de mi újra babakocsival indultunk. Nem kaptunk esőt a nyakunkba, de a napocska csak már akkor sütött ki, amikro a dolgunkkal is végeztünk a városban. Ma már nem volt nyafogás, anya örült neki,mert a 9 órai alvásom után szépen játszottam, anyával könyvet olvastunk, formabedobóztunk. 1 órakor pedig egy szó nélkül újra elaludtam, a fini rizottó után, amit anya főzött. Délután pedig megyünk Kristófért az oviba és után ki dédihez. Mert mamáék elutaztak és megyünk megnézni dédit, hogy van.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon edes vagy a kepeken,igazan bajos es szep mosolygos kislany.OLyan kis huncutka vagy,jo kis napjaitok voltak az esot leszamitva.Biztosan jo nagyokat aludtal Lilkeeknek is.REmelem a fogak sokaig nem kinoznak.puszika

    VálaszTörlés