2010. április 17., szombat

Játszótér, napsütés

A déli alvás után elmentünk a temetőbe és vittünk virágot a dédinek,mert ma lett volna a születés napja. És mivel csodásan sütött a nap és meleg is volt, így elmentünk a Kresz parkba a játszótérre. Összefutottunk apa unokahugával és az ő kislányával, akit szintén Lilinek hívnak. Anya le is fotózott bennünket. :) A homok nekem nagyon tetszet, "fetrengtem" benne és markolásztam, szórtam. A csúszda is bejött, apa alig győzött emelgetni újra és újra. Most a hinta nem tetszett nagyon, de Kristóffal libikókáztam egyet. Mikor eljöttünk, akkor rendeztem egy kisebb hisztit,mert hát nem akartam.



Sajnos a hétvégénk másohogy alakul mint ahogyan szerettük volna. Holnap hárman leszünk mert apa dolgozik és délután sem tudunk menni babanézőbe,mert Kristófnak megfájdult a füle az éjjel.
De reméljük szép idő lesz és le tudunk menni.
Hazafele még beugrottunk keresztanyuékhoz tejfölért meg sajtért. Aztán itthon vacsiztunk és szétrámoltam még 1-2 dolgot még apa porszívózott. Most pedig már végeztem a fürdéssel és anyát várom a tejcsimmel.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon edesek vagytok az ujabb Lilikevel a kepen,nagyon edes kislany akarcsak te.Nagyon jo napotok volt hogy napsutes volt es jatszotereztetek.Biztosan nagyon orultel te Majacska a homoknak,de ugyes vagy hogy nem kostoltad meg meg a homokot.
    Remelem Kristof fule nem faj mar es jobban lesz.puszika es jo ejszakat

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!!Hu,de kár, h apukád vasárnap már melózik, ilyenkor nagyon rossz, tudjuk magunkról...Super a kép rólatok Lilivel, nagyon jól érezhetted magad!ma is csodás volt az idö, igy biztos sokat voltatok lent.Kristófnak sok gyógyitó puszit!!!

    VálaszTörlés
  3. Az a csopp arcocskad olyan edi!!! Jo is az a homok, ettem en is par kilot belole a hetvegen!
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés