2010. április 28., szerda

Egy kis baleset


Az idő továbbra is szép, ennek örülünk. Hétfőn miután Kristófot letettük az oviba.. azaz ő elkerekezett oda mi meg gurultunk tovább.. :) elmentünk a diszkontba bevásárolni aztán pedig haza. Így is a héten fél 10 volt mire elaludtam. Bár az is igaz,hogy háromnegyed 11kor már nem mindig kell anyának ébresztenie, van hogy fent vagyok magamtól. Elég az egy óra szunya. Délután pedig lementünk a főtérre. Hát itt történt a baleset. Mert mostanában egyre fürgébben szedem a lábaimat, és a komótos sétálás nekem már nem jön be.. Ha anya szól,hogy óvatosan, lassan, akkor én hevesen bólogatok, közben komoly fejet vágva.. topogok vagy tíz lépést, aztán usgyí! Így jártam hogy a téren megbotlottam és olyan bután estem hogy bevertem a szám. Volt nagy sírás, utána meg nyafizás vagy egy órán keresztül. A kis számról lejött a bőr és felül az ajkamon lett estére egy kicsi seb, mintha herpesz nőtt volna rajta úgy néz ki, picit puklis is.. De szerencsre nem zavar semmiben, és nem fáj,mert a vacsit is benyomtam gond nélkül aznap este is.. Közben anya lelépett egy órára (cipőkereső hadjáratba kezdtem, de nem sok sikerrel) ez alatt én nyafogtam apának meg sírtam.

Hazaérve már csak a szokásos vacsi, kicsi játszás, diavetítőzés, fürdés és tejcsi volt a menetrend az alvás előtt..

És ami nagy szó, a héten már 2 alkalommal teljesen egyedül jöttem fel az 5. emeletre!!!!!!!! Anya fogja az egyik kezem, én a másikkal támasztom a falat és tolom magam,mert hát a lábaim elég kis rövidkék még, de nagyon élvezem. Kuncogok, és ha anya fel akar venni, akkor ellenkezem.. :o. De jó kis torna, utána ellenkezés nélkül kidőlök és alszom egyet.. :)


Tegnap borongós volt az idő egész nap, de nem esett, és a hőmérséklet is kellemes volt. REggel ovi után piacozás volt a menetrend, aztán délután végül apa ment Kristófért, és itthon voltunk. Néztünk "Szuperkukákat"az interneten, hallgattunk zenét, tánciztunk, kockáztunk, nyűglődtünk,mesekönyvet olvastunk, és babát tologattunk. Apa közben lelépett a szomszédba tűzhelyet szerelni és vacsira ért már csak vissza.


Ma reggel szélfújásra értünk le, pedig az idő kellemes volt, de mire megjártuk az ovit meg a piacot, gyógyszertárat, pékséget, addigra alábbhagyott a szél bolondsága.. Délután megyünk a temetőbe, viszünk anyáknapi virágokat. Meg anya azon gondolkodik,hogy pizsamaanyagot kellene vennie Kristófnak is nekem is.. lehet hogy még az is belefér...

2 megjegyzés:

  1. Sajnáljuk a balesetett :( Ti is jó sokat csavarogtok, de ez a jó ki kell használni, hogy itt a jó idő :)
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Nagyon edes a kis draga Majuska a kepen.
    Szegeny kislany baleseted volt,biztosan nagyon megutotted magad vagy csak nagyon megijedtel,de jo hogy nem fajt este es enni is tudtal.
    De jo sokat setaltok,kihasznaljatok ti is a szep idot.
    Ugyes vagy hogy mar egyedul kis segitseggel folmensz az 5-dik emeletre.
    Utana elhiszem hogy alszol hisz olyan faradt lehetsz.
    Anya jo otlet a temetozes,biztosan fogjak birni a gyerkocok,hogy viragokat is visztek.
    puszika

    VálaszTörlés