2010. február 2., kedd

Már lázasan






Vasárnap reggel lázasan ébredtem.. Anyát már a sírás kerülgette,hiszen tudta,hogy hétfőtől egyedül marad kettőnkkel,mert apa péntekig Makón lesz, oda küldte a cég,ahol most dolgozott... :( A kedvem végül is jó volt, a lázcsillapítótól le is ment a lázam és az orrom is megindult kissé... :( Így végül kimentünk a mamáékhoz 11kor,mikor a délelőtti alvásból felkeltem. Ott egész jól elvotlam, de délre ismét felment a lázam, és hát alvás közben és már napközben is köhögtem mert a náthám is megindult.. :(


Ezért én végig bent voltam a lakásban és csak bentről néztem ahogy esik a hó, és Rocky kutya szegény alig bír közlekedni a nagy hóban..


Hétfőn reggel is lázasan ébredtem. Apa elköszönt, mi meg felhívtuk papát,hogy jöjjön értünk és segítsen nekünk. De jól is tette anya,mert alig bírt az udvarból papa is kiállni, és a kórháznál teljes volt a káosz.. A parkolóhelyeken 10-15cm-es hó állat, nem túrta el senki, az autók kereke csak forgott a hóban, és alig lehetettt valahova beparkolni. Így mi felmentünk a gyerekorvoshoz, és papának egy jó fél órába telt,még megürült az egyik parkolóhely és be tudott állni..


Jó sokat vártunk,mert a doktornéni is elakadt és nem tudott a hótól jönni.. Azátn megvizsgált és vírusos torokgyulladást állpított meg. Mondta hogy erre nem kell antibiotikum. Írt fel nekem is acc100-at (azaz csak 2x50-et kell belőle meginni) és c-vitamint meg nurofent napi 2x ajánlott csütörtökig, ha van lázam, ha nincs. Már nagyon fáradt voltam mert 10 óra volt mire kijöttünk, én meg ilyekor már régen aludni szoktam.


Papával ki is mentünk Kosdra, az úton szépen be is aludtam. Ismét cumi nélkül csak úgy.. Így anya gyalogosan robogott el a fogorvoshoz,mert megint hogy én tudjak az autóban aludni a friss levegőn.


A délután folyamán nyűgöske voltam kicsit, és a vacsi sem csúszott, de nem volt annyira rossz a kedvem. Az orrom csorgott, eldugult, anya szívta is. Aztán papa hazahozott este bennünket, és itt is maradt még megfürödtem és anya megetetett.


Éjszaka éjfél után ébredtem meg, mert már nagyon tele volt az orrom. De mire anya lent előkészítette az orrszívót, addigra újra bealudtam. Köhécseltem is sokat, és hajnali 4 után,mire Kristófnak sikerült újra elaludni, én kezdtem nyöszörögni, szenvedni, köhögni és többször ébredtem. Végül orrszívás csak reggel lett, és anya elővette az antibiotikumos orrcseppet amit a mi doktornénink szokott adni. (Aki természetesen még a héten is szabin van.)


A reggeli szépen elfogyott és játszani is játszottam Kristóffal,meg viccelődtünk és egészen jól tűrtem, hogy nem engedett dolgokat nekem, most nem nyafogtam miatta mint tegnap mamáéknál. Aztán fél 10 előtt elmentem aludni.


Ma délután ismét ki kell ugranunk mamáékhoz,mert anyának van még egy foga amivel a fogorvoshoz el kell mennie. De csak akkor tudunk nekiindulni, ha nem kezd el esni a hó. Eddig ragyogóan süt a nap és szép, bár hideg idő van...

7 megjegyzés:

  1. Jobbulást neked, gyorsan gyógyulj meg, hogy még élvezhesd a szép nagy havat!
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. Gyógypuszikat küldünk,hogy mihamarabb meggyógyulj!
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés
  3. Mielöbbi gyógyulást Angyalkám!!!

    VálaszTörlés
  4. gyogyulj meg nagyon hamar,hamarosan jovunk olvasni es potolunk mindent

    VálaszTörlés
  5. Te szegeny kicsi lany, ahelyett, hogy jobban lennel meg be is lazasodsz? Remeljuk az antibiotikum segit gyorsan es hipp-hopp jobban leszel:)
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  6. Jaj,pici Maja,reméljük,már teljesen jól vagy!:o
    Repülnek a gyógypuszikák!:)
    Szép hétvégét Nektek!:)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  7. Szia Maja baba,vagyis már nem baba.
    Megkésve de annál nagyon szeretettel kívánunk Boldog SZületésnapot neked.Nagyon szép tortád volt,anya el is szomorodott hogy nekem nem is lett még eddig megtartva a szülinapom,de pótoljuk.
    A torkincádnak pedig gyógyulást,anyának kitartást!
    Bencikusék

    VálaszTörlés