2010. január 30., szombat

Mamázós hét







Kristóffal együtt a héten végig köhögtem minden éjszakát.. A legrosszabb,hogy már 2x is voltunk a gégészeten, de igazából semmi okosat nem mondott a doktor néni. Anya már a tejes homeos repertoárt kipróbálta rajta, de ennek ellenére köhögök, semmi más bajom, és az orromból egyáltalán semmit nem lehet kiszívni.. A doktornő adott tippeket is anyának,hogy hogyan szívja,mert szerinte (röntgenre nem küldött!) az arcüregben lehet a cuccos.. Anya csak lesett,mert hogy ez a nő nem látott még 1 éves gyereket, az tuti!!! :@ (Toljam fel az orrcsúcsot és úgy szívjam az orrát mert akkor nyílik meg a járat az orr és az arcüreg között.. Persze, a gyerek meg ordít és dobálja magát orrszívás közben, old meg! :( Jó nem???) Doktornőnk pedig még a jövő héten sincs.. a helyettesítés meg kész káosz! :(
Amúgy tegnap az sztk-s várakozás és látogatás után 10-re értünk ki mamáékhoz, amikorra én kínomba beájultam az autóban. Cumi nélkül minden nélkül ott alutam 11 óráig,mert anya úgy döntött nem kelt fel. Így legalább nem köhintettem egyet sem. Aztán pedig bent játszottunk mamával,papával, dédivel. A végén már olyan kis eleven voltam. Dédi mondta hogy nekem hogy "had ölejjem meg a Majácskát!" és széttártaa karját, én meg szaladtam hozzá és túrtam a kis fejem oda.. És ha azt mondják "kérek puszikát" akkor cuppogva megyek feléjek és aztán tartom vagy az arcom vagy a homlokom.. :D:D
A déli alvásom ismételten csak egy óra volt, ami miatt 5kor nyűglődtem kicsit, de hát ez van.. pedig minden körülmény adott volt egy pihentető alváshoz.
Ma pedig ismét szakad a hó, ahogyan csütörtökön is. Lehet hogy délután lemegyünk együtt is,hogy egy kicsit én is élvezzem,mert tegnap a mamáéknál én nem voltam kint csak Kristóf. Szerdán is mikor esett, anya csak egymaga ment le vásáronli, addig pedig Anikóra hagyott mindkettőnket. Csütörtökön meg az ablakban állva csodáltuk a hóesést, de akkor sem mentünk le. Így nem sokat voltam levegőn a héten, csak még A-ból eljutottunk B-be.
Most viszont annyira szakad, hogy ahogy vastag réteget képez a tetőablakon, szinte teljesen sötét van odafent most is,hogy alszom. :)

5 megjegyzés:

  1. Még mi sem élveztük ki a havat, de reméljül megmarad és szánkózhatunk majd hamarosan :))))
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki lehettel a dedivel olelkezve:)
    Jo is az a nagy ho, amig elvezi az ember. Csak jojjon vele sok napsutes is.
    Na a dokino se tudja, mit csinal. Tenyleg erdekes meglatasai vannak az orrszivast illetoen:)
    Debi

    VálaszTörlés
  3. Képzeld, egy kicsit én is köhögök, anya szerint a friss levegö hiánya, a benti légkör oka, hiszen akárhogyan is szellöztetünk és párásitunk, az nem az igazi.Alig mozdul ki anya is, cak a boltba és a gyógyszertárba, és mégis ö is köhécsel, és ma apa is..szóval mi erre gyanakszunk...én is imádok ölelkezni és pusziszkodni, én adni is nagyon szeretek magamtól is, de csak anyának és apának, amitöl ök teljesen elvannak telve.Klassz, hogy Anikó vigyázz rátok, anyának is jó lenne egy kis ilyen aranyos segitökész barátnö, mert néha már a sok nyügizésemtöl és müsirástól az égnek áll a haja, és zsong a feje..hiszen reggel 7-töl ete 22-ig összesen 2 órácskát alszom, és ez ugye 13 óra egyfolytában való felügyelet, ami számára fárasztó feladat, de csak azért mert mostanában nem köt le semmi,és rendkivül anyás és apás vagyok,igy a te képeidet örömmel nézem, hiszen ti szépen eljátszottok Kristóffal.
    Hihetetlen, hogy miket nem mondanak ezek az orvosok, és ellenkezöleg valamikor semmit, mintha a falnak mondanám.Ki vagyok én is ábrándulva belölük..Ja, teényleg ti beadatjátok az agyhártyagyulladás elleni védöoltást??? Képeket nézegethettek rólam a bereczkynora.blogspot.com-on...a Babaszobán pedig majd irogatok néha-néha...

    VálaszTörlés
  4. Jaj, ti szegények... Hülyék tudnak lenni ezek a dokik. :( Miért nem nézte meg az arcüreget ultrahanggal, és adott volna valamit rá. :(
    Azért reméljük, hogy elmúlik ez a fránya köhögés, és élvezhetitek a havat!

    VálaszTörlés
  5. Nálunk is olyna sötét van,mikor atetőablakon megáll a hó.
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés