2010. február 12., péntek

Mamázós nap






Sajnos a hó felénk esőbe váltott, úgyhogy nem volt benne részem tegnap.. Csak bentről néztük,hogy milyen egy "taknyos" idő lett.. De a mamáéknál jól éreztem magam. Dédi lakrészében jókat aludtam mind a kétszer. Mama fini céklát főzött nekem ebédre és vacsira. És néhány órát mama és papa gyerkőcei voltunk Kristóffal együtt,mert anya délután fodrászhoz ment, aztán pedig elmentek apával Pestre vásárolni. Az én névnapi ajándékomat is beszerezték, pedig nem volt ilyen tervük, de nem tudták otthagyni a boltban. :)
Egész nap úton voltam, jártam keltem a szobák között. Figyeltem a nagyokat,mert Lili is ott volt és néha próbáltam velük játszani. Megvizsgáltam a távirányítós nagy telepjáróját Kristófnak, tologattam a járástanító kis masinámat és játszottam minden félét.Hagytam magam keresztanyu által ölelegetni is, sőt, én kéretszkedtem és bújtam hozzá, aztán mamához is meg dédihez is.. Ilyet még ennyire nyiltan sose csináltam, mindenki oda meg vissza volt tőle.. :)
Este a vacsit is mamáéknál fogyasztottam el és itthon már csak egy gyors fürdésre, a mostani esti sóinhalálásra, orrszívásra és egy kis tejcsire volt idő, aztán már aludtam is.
Most éjjel nem is köhögtem, csak hajanlban meg reggel jött rám nagyon, de akkor már az orrom is szörcsögött, ez lehetett a köhögés oka is.. De egyik éjjel és nappal jobb, a másik rosszabb. Már annyira elegünk van belőle anyával de valahogy nem akarok meggyógyulni. Nagyon szép hurutosan köhögök, tehát legalább újabb kórházi veszély nem fenyeget - mert állítólag ha valakinél egyszer jelentkezett a krupp nagy az esélye rá újra, még elég nagy nem lesz.. - de ez azért már nem állapot hogy 3 hete köhögök én is... :(
A holnapi napunk apa nélkül telik majd, mert szegénynek túlóráznia kell, de reméljük ezúttal semmi nem jön közbe és vasárnap meg tudjuk tartani keresztanyu születésnapját is..

5 megjegyzés:

  1. Remelem hamar meggyogyulsz mar vegre,hat nem akar elmulni vegre az a kohoges.Annyira jol erezheted magad a mamanal es biztosan edes is voltal ahogy kereszkedtel fol olbe.puszika

    VálaszTörlés
  2. Jajj hát mit olvasok,hogy te is kórhzban voltál.JObbulást neked,eggyütt érzünk tudjuk milyen.De legalább neked felírták a gépet,nekem nem mert csak 2 fulladtam be.Nem értem hogy hogy van ez.SOk sok gyógypuszi!!
    Bencikusék

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást neked kicsi lány! A Mamázós napoknál nincs is jobb dolog. Na jó van, de nem sok :))))
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  4. Milyen jol feltalaltad magad a mamanal:)
    Aztan jobbulast kohoges teren, mert hat az a 3 het mar tenyleg nagyon hosszu!
    Lori es RUben

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlen milyen nagy csaj vagy már rendkivüli bájjal!!!Jó, h kifejezed érzelmeidet,én is teszem ezt gyakran, hol pozitiv, ha negativ értelemben...

    Mielöbbi gyógyulást neked, hiszen szörnyü lehet ez a köhögés már hete, majd megszakadt a szivem mikor olvastad.Képzeld, én meg néha néha hörgést tapasztalnak nálam, most pedig a fogzás miatt tiszta piros a popóm, ugyhogy én sem vagyok a toppon, de mama karjaiban én is sokat voltam tegnap és ma, akárcsak te.

    Millió puszika!!

    VálaszTörlés