2010. február 14., vasárnap

Nem múlnak a nyavaják







Vonatosat játszottunk Kristóffal. Hol én voltam a vonatvezető, hol ő. Csak nekem még segíteni kellett a kisszékre felülni, de leszállni már nagyon ügyesen tudok.
Nem is látni a képeken,hogy már 3 napja megint milyen nyavajás vagyok... :( Pedig szerdán és csütörtökön már anya azt hitte, hogy lassan, de biztosan kimászunk a kulimászból. Erre föl az elmúlt két éjjel megint nem aludt anyu 3 óránál sokkal többet.. Én próbáltam, de a köhögés annyira kínozott hogy az csak nyűglődés volt, nem alvás. Tegnap estére és ma délutánra pedig ismét lázas voltam. Szombaton konzultáltunk a doktor nénivel is telefonon, és holnap anya visz is hozzá... :( Az orrom folyik, egyik nap nagyon, másik nap alig.. A kedvem tegnap csak délutánra romlott el, amikor belázasodtam, így egy órával előbb ágyba is kerültem, de sajnos nem igazán tudtam pihenni. Sőt 8 órakor már az egész család az ágyban feküdt, de csak 2-5 óra között aludtunk nyugodtan mindannyian.
Ma délután elmentünk keresztanyut felköszönteni,mert a lázam is lement reggel a lázcsillapító után és hát a múlt hétvégén volt keresztanyu születésnapja, de akkor a kórház miatt nem tudtuk megtartani és nagyon vártak. De sajnos nem voltam a toppon. Közben be is lázasodtam, sírodgáltam, nagyon csorgott az orrom.. Aztán néha erőre kaptam, jöttem mentem, magyaráztam. De csak apa meg anya kellett, mamának sem hagytam hogy dajkáljon.. :( A vacsorám is nehezen csúszott, de itthon 7kor a tápit szívesen megittam, így legalább folyadék is van bennem.
Nem tudjuk milyen lesz az éjszakánk, de anya már előre készül, főzik a kávét,mert már nagyon nem bírja a 3 hét alvás nélküliség után magát.. Rettentően nyűgös ő is..


4 megjegyzés:

  1. Kicsi Maja, hat mikor jossz mar helyre? Nekunk ilyen volt a decemberunk, egyik betegsegbol ki, masikba be:(
    Anya meg kitartas, en is ezzel eltetem magam, hisz egyszer csak vege lesz a rossz ejszakak soranak. (Bar ezt igy 4 honap utan mar lassan zombikent jelentem ki:)
    Debi

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓÓ, Majácska hát nagyon sajnálunk Benneteket!!Hosszú idön vagytok tul, ugyhogy hamarosan vége lesz, és akkor ujra pihenhettek..Egyébként már én is olyan fáradt vagyok,hogy alig tudok aludni, és persze mindig akad valami probléma a családban, ami persze kihat ránk is lelkileg...de én azt mondtam, hogy eddig nem voltunk nagyon betegek ezen a télen, nem volt orrfolyás és láz sem, igy mostmár tavaszig csak egy kis séta a környéken, nincs kiruccanás senkinél, mert ez is borzasztó fárasztó, föleg akkor ha nem a saját ágyikóinkban alszunk és megzavarja a napirendünket, mert akkor annyira kifáradok,h másnap ezért vagyunk nyügösek...de olyan jó azért mamázni, ilyenkor szivok magamba eröt a tesóméktól, és anyáéktól is, mert a kemény és öszinte szavainkak meglett a hatása.

    Imádnivalóak vagytok a képeken, de jó h ök tudnak együtt játszani!!de jó lenne, ha közelebb laknánk, akkor személyesen is átadnánk a gyógyitó szeretteljes puszikat, és akkor biztosan hamarabb megygógyulnál..hahaa.a.hhaha.S mit mondanak miért van ez a kinzó köhögés????Puszi!!Válaszolj mihamarabb, mert aggódunk értetek...

    VálaszTörlés
  3. Hat nalad sem mulnak vegre el a nyavalyak ugy latszik anyanak van elege ket beteg gyerkoccel.Mostmar annyi ideje tart nalad hogy vegre eltunhetne es elo sem jonne tobbe.Edes vagy a kepeken es milyen ugyesenjatszol.puszika

    VálaszTörlés
  4. Neked drága Maja jobbulást. Anyának pedig kitartás! Hamarosan itt a tavasz és megszünnek a nyavaják :) és akkor végre ő is aludhat.
    Anna és Máté

    VálaszTörlés