2010. február 23., kedd

Bátyjám gonoszkodós lett








Hol is kezdjem.. A kedvem változó.. Van hogy földhöz verem magam, nyígok és hisztizek.. van hogy szépen megértek mindent. Főleg leszedném a dolgokat amiket nem lehet, és amikor rossz pazban vagyok, akkor folyton ezzel foglalatoskodom. Anya mondja nem, elvisz onnan, vagy elveszi, én megyek keressek mást.. Na ilyekor kerülök a járókába egy idő után ha anyánál elszakad a cérna, vagy úgy gondolja,hogy az aznapi "nem" adagot már elmondta.
Amúgy a felső fogsorom dolgozik ezerrel. Kint vannak a középső fogaim, lent és fent is a 2, már teljesen az ínyből. Most a felső két szemfog és a kisrágók vannak bedurranva de rendesen... :o Ennek köszönhető anya szerint hogy a taknyolásom még tart valamilyen szinten. Bár már nem kell annyit szívni az orrom mint eddig.. És ennek köszönhető az biztos - mivel az antibiotikumom szombat reggel elfogyott - hogy a hétvégén irdatlan ronda volt a popóm. De a bepanten és a neogranorman segített, mostmár szép újra. Pedig nem híg a székletem és max. 2-3x van egy nap..
Alszom mint a mormota.. Anya már tegnap megkérdezte apát, hogy szerinte az normális, hogy 8kor úgy kell az ágyból kiverni reggel - este 8kor már alszik - és délelőtt is másfél 2 órát, délután pedig másfél-2,5 órát is képes vagyok durmolni.. Apa szerint ő is szeretne ennyit aludni.. nekem mindegy, csak engem is hagyjanak.. :)
Nagyon szeretem Kristóf babáját megnyalábolni, odavinni valakihez aki vele együtt az ölébe ültet és együtt dajkáljuk a babát. Kacagok hozzá amikor anya elkezdi énekelni a tente-baba-tentét. :) És énekelek. Sokat magamnak, még elaltatni is így szoktam magam, dalolászva.. Fel tudok ülni segítség nélkül a kisasztalhoz és le is szálok.. A lovacskáról inkább még csak a leszállás sikerül, felülni nehezebb,mert magasabb. És amin be van anya halva.. a dupló legó kockáit össze tudom pattintani.. Fogok két kis kockát a kezembe, és addig forgatom meg próbálkozom vele még sikerül. Ekkor ezres vigyor kíséretében szétszedem és kezdem előről. És az alaplapra is sokszor rá tudtam már pattintani egy kockát.. persze azért hogy utána egyből le is vegyem. Tudom hogy hova való a zokni, a cipő, a sapka.. Raknám meg húznám is fel. És rájöttem hogy a táskámon a cipzárt hogy kell kinyitni.. Ma a kardigánom és a kabátom cipzárját is elkezdtem húzogatni le-fel.. anya legnagyobb örömére.. És ettem a múlt héten lekváros palacsintát. :D Fini volt.. Holnap pedig kalácsot fog anya sütni, és abból is kapok majd. Már napok óta olyan ebéd van,hogy anya nem főz nekem külön, hanem abból kapok. Tegnap például a húslevesből ettem májacskával. Ma krumplifőzi volt az ebéd fasírttal. Én a fasírt helyett pipiszárnyat kaptam bele a leveskéből. Fini volt. :d És nálunk a vacsorám is még mindig az amit ebédre ad anya. :)
És akkor essen szó a gonoszkodásokról. .. Ma megharapta az ujjamat.. de úgy hogy a foga nyoma benne volt.. :( Tegnap ráütött a kezemre amikor a járókát fogtam vele... és folyton kötözködik.. elveszi, arrébteszi, eldugja, eléfekszik... annak amit éppen én szeretnék, vagy amivel éppen én játszom ...
És persze ő veszi a leginkább zokon, hogy utána amikor jön szeretgetni akkor visítok és lökdösöm a kezét meg rázom a fejem... Na anya, erre varrj gombot... :(


3 megjegyzés:

  1. Gyonyoru vagy a kepeken.igazan aranyos.De gonosz lett a batyad Kristof hogy harapdal teged.puszika

    VálaszTörlés
  2. Hűűűű,Kristófka gonoszkodik?:o:(

    Szerintünk,most ért csak oda hozzátok a féltékenység,ami nálunk sokkal korábban jelentkezett és most fordult a kocka,én (Maja) lettem kis rosszcsont,én veszek el mindent Miától,én mondom neki,hogy BUTA..:s
    Nálatok is nemsokára így lesz,türelem Anya!(mondja egy másik "kimerült" anya...:s;))
    Puszika!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ugyi csajszi vagy mar Maja! A csalad kajait enni meg mar jo dolog igy 1 evesen, es akkor anyanak sem kell kulon faradni. Kristofot meg neveld meg, mert nem szep dolog elnyomni a kisebbet!
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés