2010. február 20., szombat

Nem vagyok 100%-os

Az antibiotikum ma reggel elfogyott, de az orrom még mindig 1-2 óránként szívni kell,mert tele van trutyival. És ha megtelik, akkor még köhögök is alvás közben. Pedig volt 2 éjszaka is amikor egyetlen egyet sem köhhintettem.. Anya már kezd paranoiás lenni...
Ráadásnak a két felső szemfogam is egyszerre tolakszik, tiszta fehér és duzzadt a helyük. A fenekem pedig kezdett ettől a savas széklettől kimaródni. Anya vett bepantent, és ma már csak azzal kente a popóm, reméli szépen rendbeteszi,mert a délelőtti kaki után nagyon ronda piros és még hólyagos is volt.. :( De csak 2x volt kakim ma is, és nem is az a nagyon híg és büdi állapotú szerencsére.. A kedvem is igen változó emiatt. Délelőtt ma is rettentő sokat hisztiztem és nagyon zokon vettem amikor anya a járókába tett kétszer is,mert azt mondta végre itt az ideje, hogy a 3 vízmentes nap után rendesen feltakarítsa a konyhát. Szóval volt ordításban része a családnak mostanában,meg földhözvágós, fejet fogós, szemet takarós nagy előadásokban is.. De nem hatok meg vele senkit. Egyetlen egyszer vett ki anya a járókából, amikor Kristóf, csupa szeretetből jól megcsapkodta a kezecséimet amivel a járókát fogtam. Fájt mert piros lett és nagyon sírva fakadtam. Akkor anya kivett és megdajkált,megvígasztalt. De mivel a felmosás közepén volt, 5 perc múlva vissza is kerültem a járókába, amit még nagyobb üvöltéssel jutalmaztam...
Nagyon tudom a fejem rázni, ha nem akarok valamit, ezt így 13 hónaposan meg is tanultam. És ha éhes vagyok és megkaparintom az előkémet, akkor azzal járok és kelek és hajtogatom hogy ham-ham.. Az ivással anya már rájött hogy felesleges stresszelnie magát, és nem is fogja már senki instrukcióját meghallgatni,hogy mennyi folyadékot kellene innia egy ekkora gyereknek. Mert a bébi gyümiitalokat meg anya frissen facsart gyümilevét szívesen megiszom, és rájárok egész nap. De akkor tuti, hogy az esti 2dl tápi fele se fogy el.. Úgyhogy meg vagyok kínálva, ha anya eszébe jut, meg evések után,meg ha kérem.. HOl vízzel, hol teával, hol gyümilével, ami van, de nem fogok szomjan halni, ha még egy deci se csúszik le egy nap, és nincs 5-6 pisis pelusom. Elvégre nem vagyok már csecsemő és elvileg én úgy is tudom mi a jó nekem.. Hát nem az hogy eltelek az édes dolgokkal és aztán a tápit meg a főzit nem eszem meg..
Sajnos a méreckedés megint elmaradt, így már 6 hete megint nem mértek meg, de meg akarja anya várni,hogy mindneki meggyógyuljon, majd akkor elmegyünk a védőnénihez..

2 megjegyzés:

  1. Ez szörnyű, hogy nem akartok megjavulni. Reméljük hamarosan most már tényleg csups jót fog Anya írni a naploba :)
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. Majd a jo ido hozza a jobbulast is:)
    Amugy noverem kislanya ugyanigy nem volt 'ivos'. Ez tipus kerdese es kesz. Ne is stresszeld magad miatta Szilvi.
    Debi

    VálaszTörlés