2010. február 27., szombat

Mamáékkal, mamáéknál



Csütörtökön voltunk délben a sószobában.. Kicsit halálra untam magam az 5 négyzetméteren, de azért végül anyának sikerült megúsznia a dolgot. Sajnos a hordozható dvd lejátszó is bedöglött így Kristóf is unatkozott kissé, pedig vittünk néhány könyvet meg egy kicsi kirakót és játékot nekem is..
Délután feljöttek mamáék,mert már múlt hét péntek óta nem láttak bennünket. Játszottunk, fa kockával építettünk.
Tegnap pedig az egész napot mamáéknál töltöttük. Nagyon jó volt, főleg hogy Lilike is megjelent ebéd után, és apa is oda jött a munkából. Liliért papa ment az oviba,mert keresztanyunak dolga volt és mamáéknál aludt velünk együtt.. Hát a nagyok nem túl sokat szunyáltak, én sokáig dumáltam, de végül fél 4kor ébresztettek fel. Apa is befutott így végén vele is játszottunk. Jól éreztem magam ismét, csak anya volt szomorú,mert a szép tavaszi napok után tegnap egy igazán ronda esős napunk volt, így a tervezett séta elmaradt.
Ma reggelről is összeszedett anya bennünket és elmentünk a sószobába.. Lassan, de azért sikeresen letelt az egy óra és hazafele sem aludtam be a babakocsiba.. Pedig reggel 6kor már dumáltam, és miután Kristóf is felkelt 6:22-kor és anya nem tudta rávenni,hogy csendben legyen, így lehozta.. én pedig kicsit visszalaudhattam fél 8ig.
Hazaérve ismét szunyáltam egy szűk órát, még a fiúk játszottak, anya pedig elugrott bevásárolni. Most a déli alvás után pedig a sportcsarnokba megyünk,mert itt van Vácon a megajátszóház, és anya ezúttal szeretné kipróbálni. Főleg hogy Kristóf energiáival sem nagyon lehet bírni.. Az majd kiderül,hogy nekem hogy jön be a dolog..

2 megjegyzés:

  1. Biztosan klassz volt a mamanal.Nemtudom miert mar vagy 3 megjegyzest irtam de nem jelnet meg,remelem ez meg fog.Gyonyoru kiscsaj vagy mint mindig.puszika

    VálaszTörlés
  2. Hú, egyszer nyaraláskor mi is kipróbáltuk a sószobát (vagyis kétszer) de mi is nagyon untuk. Bubu mindent szét akart szedni, én meg még az ujjam is elvágtam, csak hogy kiszabadulhassak végre. :P Pedig anya szerint hasznos és jó volt...

    Álmos

    VálaszTörlés