2010. január 26., kedd

Egy kupac egészség









Na ez kimaradt a szülinapi köszöntők ajándékkosarából... :( Semmi más bajom nincs - egyenlőre, bár remélem így is marad (a szerk.) - csak alvásnál köhögök. De már nem kicsit hanem nagyon.. Tegnap anya fel is nyalábolt,mivel ennek örömére a délelőtti alvásom még egy óra sem volt és már 10 óra után nem sokkal felkeltem, és elvitt a doktor nénihez. Aki persze, naná hogy hétfőtől 2 hét szabira ment.. Anya feje eldurrant.. hazajöttünk. Hogy mi mindig így járunk!!!!!!


Aztán kitalálta mára,hogy felvisz az sztk-ba a gyerek orr-fül-gégészeti rendelésre. És mivel az éjjel Kristófra is rájött egy köhögés roham aminek hányás lett a vége (1 hete köhög, de csak minimálisan, eddig az alvásban nem zavarta) így ma ő sem ment oviba, hanem jött velünk.


A doktornéni egyből szimpi lett anyának,mert homeos cuccokat írt fel nekünk. Az egy részét már anya amúgy is adja néhány napja. Reméljük tényleg segítenek és megússzuk ennyivel. Amúgy tényleg semmi más tünetem nincs.


A kórházban meg felavattam a bakancsot. Úgy hogy lekerült a zsák rólam már egész hamar rákaptam a menés.. mit menés, szaladás ízére.. De anya egyre határozottabban látja,hogy igencsak fejnehéz típus vagyok.. 2x sikerült is fejre esnem,mert nekem a lassú menet nem menet.. csak gyorsan jó... :( annak meg bukás a vége. És a kezeimet nem teszem le, mintha nem is lennének.. így folyton a fejem és az orrom az első ami a földet éri. Aztán miután anyám megunta a kórház folyosóját oda-vissza teljes hosszába bejárni velem 100x is, és 2x fejreestem, így az ölében landoltam. Nagyon nem tetszett! Nyekeregtem, tekeregtem, sztárjkoltam, de végül csak kiböjtöltük még azt a 15 percet, amíg szólítottak.


Hazafele még a gyógyszertárat is kivártam ügyesen az autóban Kristóffal, ordítás nélkül. Bár ez a délutáni elalvás ma nem akar összejönni,mert már fél 2 és még mindig dalolok magamnak...


Hétfőn reggel pedig az történt velem,hogy Anikó volt itt nálam reggel és vigyázott rám, még anya Kristófot az oviba vitte. Ugyanis -14 fok volt kint, és anyának - főleg így köhögősen - nem volt szive engem is kivonszolni. Ha holnap megy Kristóf az oviba, akkor holnap is itthon maradok Anikóval majd. Pénteken pedig megyünk mamáékhoz. Reméljük hó is fog esni ahogy ígérik...

5 megjegyzés:

  1. Gyonyoru vagy a kepeken remelem mar gyogyulgatok.Hat ha havat akartok remelem lesz pedig jobb lenne hamar tavaszodnank.puszika

    VálaszTörlés
  2. Sajnáljuk,hogy ennyire köhögsz pici Majácska.:((
    Reméljük,hatásosak lesznek a gyógyszerek amiket kaptatok Kristóf és Te!:o
    A képeken gyönyörűséges vagy!:p:))
    Puszika!

    VálaszTörlés
  3. Gyors gyógyulást neked! Aztán ha valóban lesz hó akkor jó szánkózást és hóember építést :)
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  4. Jól jönne bizony az a kupacnyi egészség...
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szegenykem ne legyel betegebb! Es meg mindig ilyen cudar ido van feletek? Itt legalabb a minuszok mar nem ropkodnek.
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés