2010. január 23., szombat

Születésnap

Már reggel kezdetét vette a buli szombaton, ugyanis anyáék előző este feldíszítették nekem a nappalit és a konyhát, ahogy októberben Kristóf szülinapjára is. A falon pedig ott állt szép színes betűkkel a járókám felett,hogy " Maja 1 éves". Nagyon tetszettek a girlandok, lufik, papírcsengők. Járkáltam és mutogattam fél délelőtt hogy óóóó meg őőőőőő... :) Anyáék el is énekelték a "Boldog születésnapot" c. dalt nekem. :)
Reggelről porszívóztunk apával, meg játszottunk is együtt, aztán én nehezen, de végül aludtam 1 óra hosszát. Utána megkaptam a fini ebédemet (zöldséges burgonya pannónia sajttal) és még jutott idő egy kis játékra. Karácsony óta nagyon tetszik a formabedobós vonatom, meg az elefántom. De a slágerek az apró dolgok. A kicsi gumi állatok, a tápszeres dobozból a mérőkanál, a kindertojás műanyag sárga tojása... na meg ilyenek. Ezekkel mászkálok és pakolászom őket. És tologatom az autókat, elvégre bátyám van és ezt is megtanította nekem. :D
A déli elalvás is nehezebben ment a kelleténél. Közben ebéd alatt jött kereszapu és hozott valami dobozt, de hogy mi volt benne, azt nem mutatták meg... De anya csokitekercse kikerült az asztalra ebéd után és egy gyertya is került rá, amit csak néztem, és hiába győzködött Kristóf hogy fújjam el, nem igazán értettem mit akarnak vele. De azért lefotózkodtunk, és ebéd utáni desszert gyanánt én is kaptam a piskótájából.
Amikor felkeltem már mindneki ébren volt és anyával mama is jött fel az emeletre. Kaptam szép rucikát és lementünk,mert már dédi és papa is itt voltak és rám vártak. Kicsit meg voltam illetődve és csak anyába bújtam, de azért hamar megbarátkoztam. Kaptam fini uzsit (almapré fahéjjal és mézzel), közben pedig az asztalra kitett tortákat néztem és mutogattam bőszen, hogy mi minden van itt! :)
Mikor befutottak keresztanyuék is, akkor rákerültek a tortákra a gyertyák a tüzijáték. Anya pedig beleültetett az etetőszékbe és odatolt az asztalhoz engem. Bele is markoltam egyből kuzinom (Maja a méhecske) sérójába.. :) Na de a tömény vajat nem engedték botor módon hogy lenyaljam a kezemről. Helyette kaptam piskótát a tányérkámba. De a számba rakásnál még segítségre van szükségem. Anya már néhányszor tett elém katonákat, de valahogy nem hiszem el,hogy az azért van ott hogy én megegyem. Nyújtom, mondom hogy eeeee.. de csak ha a kezem odairányítják akkor teszem a számba.. :) Nem baj, finom volt! :D































Volt családi fotózkodás, és mindenkivel meg lettem örökítve az első születésnapomon, aminek anya nagyon örül, hogy nem feletkezett meg róla.


Utána pedig kezdetét vette az ajándékosztogatás. Azért persze ezt sem igazán értettem, de a csomagolópapírok nagyon tetszettek. Mamáéktól kaptam egy kicsi gyékény kosárkát, amit azóta is szeretettel hurcolok és pakolok bele mindent; meg pénzt. Déditől is pénzt kaptam, de hozott nekem gyümölcskét is, meg sütött fini sajtostallért, amit Kristóf nagyon szeret, na meg a többiek is. Anyáéktól egy puha ölelnivaló macikát kaptam és egy házikót, aminek nyílik a teteje, ajtaja, lehet vinni és építőkockák vannak benne.. Na ezen azóta is rendszeresen összeveszünk tesóval. Neki is nagyon tetszik...















Keresztanyuéktól kaptunk anyával közösen egy váltáskát,mert én már a 2. pelenkázótáskát amortizálom le. Amiből igaz az első Kristófé volt, de azóta már anya vett még egyet, és nem bírják a starpát. De most kaptunk egy szuperságosat, amit közösen fogunk használni anyával. :) Meg egy édes kis mesekönyvet is kaptam amibe erdei állatok vannak. Szeretem lapozgatni és mutogatom hogy mondja el valaki, milyen állat is van a képen.




A délután folyamán befutottak még Lacusék és Simák papa is. Lacuséktól egy édes kis fürdőköntöst kaptam és egy tortát. Sajnos kevés ideig voltak nálunk, Lacus sírt is mikor haza kellett mennie. Simák papát meg továbbra is messziről szemléltem. Kaptam tőle egy pihe-puha kutyuskát meg sok-sok banánt! :)
Már 7 óra volt mire minden vendég elment,mert a végén annyira jól éreztük magunkat, hogy nem akaródzott senkinek sem felállnia... Na jó, bevallom azért, hogy nem sikerült felhőtlenre ez a nap. Kristóf nagyon nehezen fogadta el,hogy ezek az én ajándékaim, én bontanám ki, én szeretnék vele játszani. Egyből elszedte a házikót is, és teljesen fel volt pörögve, anya sokat veszekedett vele,mert szerette volna, ha én is élvezhetem kicsit az ajándékaimat. De azért utána lehiggadtunk és Lili meg Kristóf is jól eljátszottak együtt, én pedig jöttem-mentem és matattam. Anya készített rólam egy dvd-felvételt. Összevágta szép zenével az elmúlt 1 év legfontosabb képeit (vagy 120db lett :)). Ezt is megnéztük, utána meg Kristófét is,mert régebben anya neki is készített egy ilyet.
Az este további része a szokott mederben történt nekem, és a tápinak már a felénél beájultam, annyira fáradt voltam.

4 megjegyzés:

  1. Gyonyoru szulinapod volt vagyis a kepek szerint.de klassz a mehecske tortad es a tobbi is,hat sok szep ajandekot is kaptal es jo sokan fol koszontotek .Edes vagy nagyon draga 1 eves Majacska.puszika neked kis draga

    VálaszTörlés
  2. Uhh, mar megint azok a nagyon fincsin kinezo sutik:) Jo kis buli lehetett nalatok, es hogy milyen csini voltal Maja baba!
    Debi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szep szulinaod volt es szep ajandekokat kaptal,de sokan voltatok klassz lehetet,es nagyon csini voltal,biztosan jo volt a kozzeppontba lenni.puszika

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis szülinapi bulid volt :)
    Sok szép ajándék, és süti és a rokonok. Kelle ennél töb???
    Anna és Máté

    VálaszTörlés