2009. november 25., szerda

Sétálok, sétálok egy kis dombra lecsücsülök...





És közben is dumálok.. de nagyon figyelek és koncentrálok ám. Ha pedig fenékre huppanok, vagy megbillenek, akkor elmászom a legközelebbi helyhez ahol fel lehet állni és folytatom tovább gyalogosan. :)És anya szerint már beszélek is. Tegnap nyújtottam felé valami játékot és mondtam valamit babanyelven. Anya meg mosolygott,mert olyan volt mintha azt mondtam volna,hogy tessék. Ő elvette, mondta hogy köszönöm, én meg elégedetten továbbmentem. :D A kis mutatóujjam is kezdem használ és mutogatni dolgokra. Mondok is hozzá valamit, és ha Kristóf jó passzban van, akkor elmondja mi van ott, aminek én felettéb örülök. Ma sajnos nem volt abban,mert ráütött a hátamra... :( Én csak néztem nagy szemekkel... :( Nem igazán érti Kristóf hogy én még csak úgy tudok játszani,hogy mindent a kezembe veszek és megnézem, ütögetem, és nem szánt szándékkal szedem ám szét az építményeit... :( Anya szomorú volt miatta, és a végén Kristóf is sírt.. :(

6 megjegyzés:

  1. Nahát csajos igazán ügyi vagy!!!Gratulálok! Én még csak ugy megyek ha fogják a kezem,viszont beszélgetni én is szoktam,sőt van egy két szó amit használok,mint pl hoppá=oppá
    Súlyod is nagyon szép!!Én jól lemaradtam sajnos,és én is hosszú vagyok ám.:)Puszika ügyi baba!!!
    Bencikusék

    VálaszTörlés
  2. Gratulalunk a mennesedhez, nagyon ugyes vagy gondolom mostmar nagyon sokat de sokat mensz korbe es korbe a hazba.Nagyon edes vagy kislany gyonyoru es nagyon csodas.puszika Szabina

    VálaszTörlés
  3. Boldog hónapfordulót kívánunk,és gratulálunk a lépegetéshez!:)
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés
  4. Azt a mindenit Te vagy már ügyes..már lépegetsz..hát nem semmi, de hát, aki tud az tud, s ez a szüleid érdeme is én ugy gondolom, mert boldog és kiegyensulyozott vagy!!!
    A tesonak meg mondd meg, hogy ne csináljon többet ilyet, hogy rácsap a hátadra, mert bizony fáj az neked...
    A férjesckém is nyommal követi fejlödésedet, ő is gratulál a lépegetésedhez...s mostmár mi is szeretnénk, ha Nórika is menne magátol, de fél még, aminek oka, hogy mikor probálgatta, egy rossz mozdulattal elesett, és a szája a fogátol kicsattant az ágyunk háttámlájának csapodva..ugy megijjedtem, hát még ö, még sebes, de már nem fáj neki!

    Kellemes hétvégét!!!Puszi, és vigyi magatokra!!!

    VálaszTörlés
  5. De edi vagy ebben a mellenyben!!! Jo lehet a szoveged, ez a kor a legcukibb:)
    Szegeny kis hatacskad. Sajna ilyen nalunk is elofordul.
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ügyes vagy, hogy már sétálsz :-)
    Sajnos ilyen néha nálunk is előfordul, hogy a Máté kitekeri Anna kezéből az elcsent játékot vagy odébb löki amit Anna egyből hangos sírással jelez.
    Anna is sokat beszél a saját nyelvén, és nagyon jól megérteti magát a mutogatással.
    Anna és Máté

    VálaszTörlés