2009. november 23., hétfő

10 hónapos lettem én







Akár a szoba felét is bejárom,ha úgy van kedvem. Talán az egészet is már sikerült. Kicsi részeges vagyok, anyáék szerint,mert dőlöngélek és lehuppanok a végén, de nagyon küzdök és sokat gyakorolok. MÁr amikor gonosz ősöm nem a járókába száműz,mert neki az emeletet fel kell mosnia,meg a fürdőt is.. Borzasztó! :D

Ma pedig a védőnénihez is eljutottunk. Bár mikor 2x lecipelt anya az emeletről fél 12-kor és meglátta hogy esik, majd agybajt kapott, de aztán nem volt más választása, rátette az esővédőt a kocsira, ő pedig ázott. Még jó,hogy közel a védő néni, és nem esett nagyon.
Az adataim 10 hónaposan:
9600g és 75cm. :D

A védőnéni szerint nagyon hosszú vagyok. Anya szerint mindnekire ezt mondja. :D Étvágyam pedig van, az tény. Nagyon tudok az utolsó kanál után reklamálni, és mindegy ám előtt mennyit ettem... az utolsót nehezen viselem. :D
Itthon ma durmoltam 2x2 órát, és 3-4-ig Anikó vigyázott rám. Így anya megúszta hogy 3x is lecipeljen ma. Ráadásnak a postán is volt és Kristófnak is vettek egy hótaposót. Most pedig enyém az én anyukám, ha végzett itt a ténykedéssel,mert Kristóf este 6-ig szomszédol. :D

3 megjegyzés:

  1. Jajj, de nagyon gratulalunk a menokedhez!!! Ugyi csajszi vagy mar:) Es persze boldog hofordulot!
    Tenyleg jo meretekkel rendelkezel! En nem tudom hol jarok, majd csak 9 honaposan megyunk mereckedni, de most valtok a 86-os meretre.
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés
  2. Boldog 10-dik hofordulot draga Maja szepek a mereteid.Nagyon ugyes vagy es lattom mar nagyon jol megy a menes.Szabina csak 14 hosan indult meg ellenbe veled aki mar 10 hosan mensz.puszika

    VálaszTörlés
  3. Gratulálunk! A hófordulóhoz is, meg a komoly teljesítményhez séta ügyben! Komoly méretek ezek, kisasszony!
    Nagyon szépek vagytok a képeken, a legjobban az tetszik, amin anyával vagytok hárman! :)

    Álommanó

    VálaszTörlés