2009. november 28., szombat

Járok, kelek





Egyenlőre ez továbbra is a menő. Egyre többet ügyeskedem, egyre többet mászkálok egyedül. Ha elpottyanok odamászom valamihez és felállok,hogy mehessek tovább... Van két kis magam kreálta szavam is, amit szokszor hasonló helyzetekben használok, anya szerint szeretnék velük mondani valamit, de nem pontosan értik még. A kisujjammal is egyre többet mutatok, és ha tudom hogy valamit nem szabad, de szeretném, akkor anyára nézek és mondom "em".. :) Aztán vagy lelkesen bólogatnak, vagy jön a tiltás. Már a lépcsőt is kinéztem magamnak, de még szerencsére nem annyira harciasan. De 1-2x már kapott anya azon,hogy fogom a fotel karfáját és emelem a lábikóm, ami már az első lépcsőfokon van. Arra még nem jöttem rá,hogy mászva könnyebb lenne feljutni, úgy akarok mint a nagyok, gyalogolva, de szerencsére az még annyira nem megy.

Rájöttem arra is hogy a játékokat vissza is lehet tenni a dobozba. Egyre többször dobálom bele amit mellette találok. Tegnap így játszottam az építőkockákkal. Kristóf elkezdett építeni és a doboz mellett is voltak kockák. Én pedig elkezdtem beledobálni őket. Utána persze ki is vettem, aztán fogtam és kiborítottam a dobozt, de most a belepakolás a sláger. Ezt még eddig nem csináltam.

Rettentően értem ha anya mondja, "Maja gyere, hami!" Jár kezem lábam és szinte ugrálok az örömtől a kezében. Ugyan ez van ha azt mondja, "Maja búva?" :D Tudom,hogy megyünk aludni.
Ma délelőtt nagyot hancúroztam Kristóffal. Lovacskázott velem meg hintáztatott, megpuszilta a nyakamat és élveztem. Ezúttal nem nyafogtam. De anya már figyelmeztette őt,hogy ha sokat gonoszkodik velem akkor már egyből sírva fogok fakadni amikor a közelembe jön. Tegnap rátolta az autót a kiskezemre... fájt és sírtam.. :( Utána már nem is volt kedvem hozzá hogy ölelgesen. De ma megengedtem neki és mindketten élveztük.

Tegnap voltunk anyával hármasban bevásárolni. Amit addig élveztem még a bevásárlókocsiban ülhettem és nézelődhettem. Megint megcsodáltak természetesen. :) De az autó nem nagyon jött be. Viszont anya észrevette,hogy amint elindul azért a sírást abbahagyom, legalább is rövid távon.

Csütörtökön keresztanyu vigyázott rám egy kicsit. Először játszottunk együtt egy keveset, aztán jött az én alvásidőm, és ő fektetett le. Egyből el is aludtam neki. Ez alatt volt Kristóf és anya a doki néninél.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon edesek vagytok a Kristoffal es hgy szeretitek egymas csupa orom es boldogsag korulotettek az elet.Igazi kis vidamak vagytok mindig es mosolygosak.Nagyon ugyes vagy kis Maja hogy jarsz kelsz,ugyesen veszed az akadajokat.A lepcsozest meg hadjad majd ha nagyobb leszel akorra.A kocka dobozba rakasa az szuper lattom szertesz pakolni.Szabina

    VálaszTörlés
  2. De cukik vagytok!!!
    Ez aztán a tartalmas hét, bevásárlás, keresztanyuzás, tesokázás..hm...de jo neked, nekem csak inkább a hétvége ilyen izgalmas!!!

    De azt nem tudom, h miert sirsz kocsikázás közben...na majd csak kinövöd!!!
    További kellemes hétvégét!!!!

    VálaszTörlés
  3. A Kristoffal szemben ulos kepetek egyszeruen gyonyoru!!!!!!!!
    Nem csoda, ha nagy sikered van a boltokban, hisz lyan elbuvolo a mosolyod.
    A lepcsonel azert vigyazz. Addig jo, mig nem josz ra, hogy maszni kell eloszor:)
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés