2009. november 12., csütörtök

Esős napok, kocsi nélkül


Korábbi én! :D




A hetünk eddig eléggé úgy alakult, hogy be voltunk zárva. Azaz a hét elején autóval mentünk Kristófért, vagy azzal vittük,mert igen fura időjárások voltak erre felé. Hétfőn még sétálva jöttünk haza. Voltunk a főtéren, egy boltban, a vasútállomáson is vonatokat nézni. Aznap még szépen sütött a nap. De kedd,szerdán szinte egész nap esett... :s Így kedden keresztanyuék vigyáztak rám délután még anya elment Kristófért az oviba. Szerdán meg ma pedig ki sem tudtunk mozdulni,mert apának az autóra szüksége volt, így ő vitte és ő hozta Kristófot az oviból. Mi meg bentről néztük az esőt. És annak ellenére,hogy mindkét nap 3,5-4 órákat aludtam napközben (2 turnusban összesen) még is nyafi voltam. Anya úgy látja megint a fogak macerálnak egyrészt,mert a székletem is lazább, és a nyelvemmel újra játszom és folyatom a nyálam..


Ma már csodás szép napos idő van, innen bentről. Bár anya úgy látja a szél fúj, tehát lehet hogy nem is olyan csodás az.. hát délután kiderül. Mert keresztanyuék mennek ma Kristófért, aztán pedig jönnek és összeszednek bennünket anyával és megyünk ki mamáékhoz egy picikét. Hétvégén disznót vágunk, akkor úgy sem fog ráérni senki velünk foglalkozni, így talán ma lesz rá lehetőség..


5 megjegyzés:

  1. Nagyon de nagyon csini vagy a kepeken foleg az elson de a masodik is nagyon tetszik.Vegre rabukkantam a tesod Kristof bloggjara is igy irok neki is. Nagyon rosz lehet benn ulni mi is tudjuk mert ugyan igy vagyunk sajnos eso esot er nalunk is. szegenykem remelem hamar elobujik a fogacskad hogy tudj ujra vidam kislany lenni es le nyugiz.Puszika Szabina es Julia baba

    VálaszTörlés
  2. Ratalaltam a tesodra es olvasgattam meg iram is.Szabina

    VálaszTörlés
  3. Haliho!!!Kis husibaby vagy a képen, barcsak Norika is ilyen kis pofis lenne, de ó csk nöés nö, egyszerüen mar nem gyözöm minden heten kuldeni a kinött ruhákat a ikerhugicámék babájának...Mi is szenvedunk etttol a bennlevös helyzetto, igy van idom legalább takaritani, fözni, és kicsit magamra is adni...

    tegnap vendegeink voltak anyukámék, a pusztaiek és a növéremmSajnos tenyleg azok, mert keveset jutunk el hozzájuk, s ök is, mert sajna sokba kerül a kocsikázás, az állando pakolásrol nem is beszélva, mostanra teljesen belefáradtam...A hétvége ismét rossz lesz, Apa melozik, és megy Dunaharasztiba, vasárnap melozik..én pedig egyedul leszek, szokásosan..már annyira megszoktam, h hogy az a fura, ha jön hozzánk valaki!!!
    Klassz neketek a családi melo, a disznoölés, jo moka, gyerekkoromban imádtam...Jo munkát Nektek, és biztos vagyok benne, h lesz, aki pesztrál majd disznotoros helyett...Puszi, és köszönjuk, hogy irtok nekunk, gondoltok ránk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Ma mi is bentrol figyeltuk az esot:( Plusz meg a nathaval is dacolunk, bar mar csak-csak mulik.
    Azok a franya fogak! Jo lenne, ha Rubennek is kijonne mar, mert nagyon szenved. Remeljuk neked is hipp-hopp kint lesz a legujabb:)
    Debi, Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  5. Itt is nagyon csúnya idő volt a hét közepén.:sDe ma már szépen süt a napocska,s ettől a kadvünk is vidámabb.:)
    Kellemes hétvégét kívánunk nektek!
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés